آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۲۵۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ساعت ۲۲:۳۷
امام جمعه اسفراین:

رد صلاحیت ها نباید به حضور حداکثری مشارکت ها لطمه بزند

امام جمعه اسفراین گفت: رد صلاحیت ها نباید به حضور حداکثری مشارکت ها لطمه بزند.
رد صلاحیت ها نباید به حضور حداکثری مشارکت ها لطمه بزند ,

به گزارش سپهرآیین،  حجت الاسلام و المسلمین محمدیان امام جمعه اسفراین در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان اسفراین اظهار کرد: اصل اولیه در مسئولیت پذیری امانت داری است و اگر کسی اهمیت و شایستگی مسولیت را ندارد نباید پا به عرصه انتخابات بگذارد چرا که خائن به اسلام و مومنین است.
وی گفت: از منظر حضرت علی(ع) اقتصادی پویا است که بودجه آن در سه سرفصل اساسی هزینه شود که یکی از آن بحث امنیت است و اگر دولت بودجه امنیت را زیاد میکرد الان برد موشک های ما بیشتر از این بود.
حجت الاسلام محمدیان خاطر نشان کرد: سر فصل های بعدی در یک اقتصاد پویا هزینه های عمرانی و اقتصادی است که باید مورد توجه دولت و مجلس قرار گیرد.
وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: از جمله بهترین روش های شناسایی فرد اصلح پرسشگری از کارکرد و عملکرد وی است و این می تواند مارا به فرد اصلح برساند.
حجت الاسلام محمدیان با اشاره به ایام فاطمیه تصریح کرد: آنهایی که می خواهند فاطمی زندگی کنند با قرآن مانوس شوند چرا که قرائت قرآن یکی از محبوب های حضرت فاطمه(س) است و یکی دیگر از محبوب های بی بی دو عالم انفاق در راه خدا است.

وی افزود: مردم غزه ثابت کرده اند اگر دل ها سرشار از ایمان به خدا باشد ذلت و تسلیم در برابر ظلم و ستم جایی ندارد.
امام جمعه اسفراین با انتقاد از نوع قانون تایید صلاحیت ها در انتخابات مجلس گفت: باید قوانینی وضع شود که جلوی ثبت نام های بی رویه گرفته شود و اگر کسی قرار است ثبت نام کند توسط ۵۰ نفر نخبه یا معتمد تایید شود و رد صلاحیت ها نباید به حضور حداکثری مشارکت ها لطمه بزند.
انتهای پیام/ اسماعیل زاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین