آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۵۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ساعت ۱۹:۵۰

نجات جان کودک دو نیم ساله اسفراینی

با اقدام به موقع تیم درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین، کودک دو نیم ساله از مرگ نجات یافت.
نجات جان کودک دو نیم ساله اسفراینی ,

به گزارش  ، رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین با بیان اینکه کودکی 2 و نیم ساله بر اثر تشنج طولانی به اورژانس بیمارستان منتقل شد گفت : تشنج در این کودک طوری بود که در برابر همه درمان ها مقاومت داشت و در نهایت با داروی بیهوشی کنترل شد.

دکتر ناهید شمسا  از انتقال این بیمار به بخش icu خبر داد و افزود :  پس از انجام سی تی اسکن مغز و ازمایشات علت تشنج کودک، پایین بودن سدیم خون بیمار به علت  اِدِم مغز تشخیص داده شد.

متخصص اطفال بیمارستان امام خمینی (ره) نیز در این باره گفت :  در این بیمار تلاش شد با داروی بیهوشی ، سدیم خون را  به اهستگی افزایش دهیم و اِدِم مغز را هم درمان کنیم.

دکترعلیرضا عادل برخوردار  افزود : بیمار یک روز به icu  منتقل شد و بعد از به دست آوردن هوشیاری روز بعد به بخش اطفال منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه کودک به مدت 5 روز در بخش اطفال بستری بود گفت :  در این مدت  باداروی ضد تشنج بیماری کنترل و به شکر خدا کودک به حال نرمال بازگشت و برای ادامه درمان به مشهد ارجاع داده شد.

این متخصص اطفال از تلاش دکتر یزدانی متخصص بیهوشی  و خانم آمنه مسافری سرپرستار بخشicu که در این تیم درمانی یاریگر بودند نیز تشکر کرد.
انتهای پیام/ اسماعیل زاده 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین