آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۵۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ساعت ۲۱:۵۶
فرماندار اسفراین:

پیشنهاد مشارکت بخش خصوصی و دولتی برای انتقال آب از سد اسفراین به صنایع

فرماندار اسفراین در نشست با صنایع بخش دولتی و صنعتی شهرستان اسفراین گفت: راه اندازی خط لوله انتقال آب از سد بیدواز به صنایع و شهرک صنعتی به توسعه و تقویت زیرساختهای حوزه صنعت کمک می کند.
پیشنهاد مشارکت بخش خصوصی و دولتی برای انتقال آب از سد اسفراین به صنایع,

به گزارش سپهرآیین ، طاهر رستمی در نشست با صنایع بخش خصوصی و دولتی شهرستان گفت: در سالهای اخیر با کمبود آب و فرونشستهای زمین به دلیل خالی شدن سفره های زیرزمینی از منابع آبی در نقاط مختلف کشور مواجه شدیم. 
وی ادامه داد: با وجود سیلابهای اخیر اما؛ ۵۷ درصد کاهش نزولات آسمانی را نسبت به سه ماهه سوم سال گذشته داریم .

رستمی افزود: با توجه به جلسه کمیته برنامه ریزی استان و درخواست صنایع شهرستان و اعلام آمادگی برخی صنایع بخش خصوصی برای راه اندازی خط لوله انتقال آب از سد بیدواز به شهرکهای صنعتی اسفراین این جلسه برگزار شد. 

وی گفت: در آینده صنایع شهرستان برای توسعه زیرساختهای خود، نیاز به تامین منابع آبی بیشتر دارند و مشارکت در اجرای این طرح باعث ورود سرمایه گذار بیشتر به شهرستان و سهولت در تامین منابع آبی برای صنایع خواهد شد. 

فرماندار اسفراین با بیان این مطلب که برای اجرای این طرح مبلغی بالغ بر ۷ میلیارد تومان نیاز است، اظهار داشت: برای صنایع شهرستان اتفاق خوبی رقم خورده است و بخشی از منابع مالی این طرح از محل تبصره ۱۹ بودجه تامین خواهد شد . 

وی ادامه داد: مشارکت صنایع بخش خصوصی با صنایع بخش دولتی در اجرای طرح می تواند باعث کاهش هزینه ها گردد. 

بر پایه این گزارش؛ در این جلسه که با حضور عقیل مرتضوی، سرپرست شرکت آب منطقه ای استان و مجید درخشانی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان برگزار شد، مقرر گردید نتیجه مشارکت صنایع شهرستان برای اجرای این طرح تا روز بعد به فرمانداری اعلام شود .

انتهای پیام/ اسماعیل زاده 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین