آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ساعت ۲۱:۰
در پی بارش برف و کولاک صورت گرفت:

بازدید فرماندار اسفراین از محور گردنه اسدلی

صبح امروز طاهر رستمی از گردنه اسدلی مسیر اسفراین-بجنورد بازدید کرد.
بازدید فرماندار اسفراین از محور گردنه اسدلی,

به گزارش سپهرآیین،  در پی بارش برف و کولاک در گردنه اسدلی ،طاهر رستمی فرماندار از جاده های مواصلاتی شهرستان و گردنه اسدلی بازدید کرد و وضعیت این محورها را مورد بررسی قرار داد .

بر پایه این گزارش رئیس ستاد پیشگیری و هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران شهرستان اسفراین با حضور در گردنه اسدلی ضمن عرض خداقوت به عوامل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان از روند عملیات برف روبی و بازگشایی راه های شهرستان بازدید کرد.

 
وی در حاشیه این بازدید بر آماده‌باش کامل عوامل راهداری و امدادی در پی بارش‌ها و کاهش دمای هوای کشور طی روزهای آتی، نسبت به استقرار ماشین آلات مجهز به برف روب ، نمک پاش و... در نقاط و گردنه‌های برفگیر تاکید کرد.

گردنه پانزده کیلومتری اسدلی که در جنوب مرکز خراسان شمالی و در محور ارتباطی بجنورد- اسفراین قرار دارد، از جمله گردنه های برف گیر استان محسوب می شود و در فصل زمستان با بارش اندک برف نیز سفیدپوش شده و تردد خودروها در این محور با مشکل روبرو می شود.
 انتهای پیام/ اسماعیل زاده 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین