آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ساعت ۲:۲۶

دستگیری سارقان سابقه دار با ۱۴ فقره سرقت در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری 2 نفر سارق سابقه دار با 14 فقره سرقت خبر داد.
دستگیری سارقان سابقه دار با 14 فقره سرقت در اسفراین ,

به گزارش سپهرآیین  "جاوید مهری" با اعلام جزئیات این خبرگفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان های نیمه ساز بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت .
وی افزود :ماموران با استفاده از یکسری اقدامات فنی و پلیسی و تحقیقات نامحسوس در مناطق سرقت شده موفق به شناسائی سارقان شدند . 
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران طی هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند دو نفر سارق سابقه دار را در حین ارتکاب جرم دستگیر کنند اظهار داشت : متهمین در تحقیقات پلیسی به 14 فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان های نیمه ساز اعتراف نمودند .
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با بیان اینکه در این زمینه دو نفر مالخر دستگیر و متهمان پس بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند خاطرنشان کرد :برخورد با مجرمان و هنجارشکنان وظیفه اصلی پلیس است از شهروندان درخواست میشود به توصیه های پلیس در خصوص مسائل ایمنی پیشگیری از سرقت توجه و در صورت برخورد با اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/ اسماعیل زاده 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین