آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۶۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ساعت ۱:۴۲

اعتبارنامه منتخب مردم اسفراین تحویل شد

‍اعتبارنامه نمایندگی منتخب مردم اسفراین در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پس از تایید صحّت انتخابات این حوزه انتخابیه توسط شورای نگهبان و با امضای همه اعضای هیات اجرایی و نظارت این شهرستان، تحویل او شد.
 اعتبارنامه منتخب مردم اسفراین تحویل شد,

به گزارش سپهرآیین ، در مراسم تحویل اعتبارنامه نمایندگی منتخب مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی که صبح امروز انجام شد، فرماندار شهرستان اسفراین با قدردانی از مشارکت ۶۷ درصدی مردم اسفراین در انتخابات دوم اسفند امسال، گفت: با همکاری خوب هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی و حضور پرشور مردم، انتخابات در کمال سلامت، آرامش، امنیت و با رعایت کامل قانون برگزار شد.

رستمی با تبریک به منتخب مردم اسفراین در مجلس یازدهم، ابراز امیدواری کرد که او نیز با استفاده از تجارب نمایندگان ادوار گذشته و مدیران دستگاههای اجرایی و نیز با استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی برای توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر این شهرستان تلاش نمایند.

منتخب مردم اسفراین در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم ضمن عرض خداقوت به فرماندار اسفراین و با قدردانی از حضور پرشور مردم این شهرستان در انتخابات و اعتماد به او، اظهار داشت: که از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و عمران منطقه و رفع کاستی های آن در بخش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، رفاه و معیشت، اشتغال و ارتقای سلامت و بهداشت و درمان استفاده خواهد کرد.

وی همچنین با تقدیر از اقدامات فرماندار اسفراین و ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از مردم خواست با ماندن در منزل در قطع زنجیره شیوع کرونا ویروس حوزه بهداشت و درمان را یاری کنند.
 انتهای پیام/ اسماعیل زاده 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین