آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ساعت ۱:۴۹

۸ واحد متخلف در اسفراین پلمب شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان از پلمب ۸ واحد صنفی خبر داد.
۸ واحد متخلف در اسفراین  پلمب شد,

حبیب صالح آبادی رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان در مصاحبه با خبرنگار سپهرآیین گفت: واحدهای صنفی غیر ضرور شهرستان طبق دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا باید تا ۱۵ فروردین تعطیل باشد و در این راستا چند اکیپ با جدیت و با گشت‌های مستمر اصناف را کنترل می‌کنند.
وی افزود: مغازه‌های غیر ضروری که باید بسته باشند اکثرا رعایت می‌کنند که در این رابطه به افرادی که رعایت نکرده‌اند ۸ مورد با دستور مقام قضائی تا یک ماه مغازه آن‌ها پلمب شد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسفراین گفت: مغازه‌هایی که اقدام به ارائه خدمات غذایی به مردم می‌کنند، می‌توانند با رعایت مسائل بهداشتی و بدون تجمع باز باشند و مردم نیز در صورت مشاهده موارد غیر بهداشتی و یا در صورت گران‌فروشی  موارد را با شماره تماس ۱۲۴ در میان بگذارند.
وی خاطر نشان کرد: از فردا سخت گیری نسبت به مغازه های متخلف بیشتر می شود و هر مغازه ی غیر ضروری که طبق اعلام ستاد مبارزه با کرونا باز باشند با دستور دادستان شه ستان پلمب خواهد شد.
انتهای پیام/ اسماعیل زاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین