آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۸۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ساعت ۲۲:۲۴
فرمانده سپاه پاسداران شهرستان راز و جرگلان:

۱۳ هزار بسته بهداشتی بین خانوارهای روستایی شهرستان توزیع شد

فرمانده سپاه شهرستان راز و جرگلان از توزیع 13 هزار پک بهداشتی با همت دهیاری ها و گروه های جهادی بسیج بین خانوارهای روستایی شهرستان خبر داد.
13 هزار بسته بهداشتی بین خانوارهای روستایی شهرستان توزیع شد,گروه های جهادی بسیج، مقابله با کرونا، راز و جرگلان

به گزارش پایگاه خبری راز و جرگلان فرمانده سپاه شهرستان راز و جرگلان از بسته بندی و توزیع 13 هزار پک بهداشتی در شهرستان خبر داد و گفت: این پک ها با همکاری فرماندی، دهیاری ها، سپاه و گروه های جهادی بسیج تهیه شده اند که در قالب تیم بندی گروه های جهادی بسیج و دهیاری ها بین تمام خانواده های روستایی شهرستان راز و جرگلان توزیع در حال توزیع است.

وی افزود: این بسته ها شامل صابون، محلول ضد عفونی کننده، بروشور آموزشی و ماسک بهداشتی است.

سرگرد پاسدار یاسر قدیمی با اشاره به کارگاه های تولیدی ماسک بهداشتی اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از انتشار این ویروس، در سطح شهرستان 5 کارگاه تولیدی ماسک به همت گروه‌های جهادی بسیج ایجاد شد.

وی تصریح کرد: در هر یک از این کارگاه‌ها، خواهران بسیجی اقدام به تولید روزانه 4 هزار ماسک می کنند که این امر با حمایت‌های سپاه، فرمانداری و حوزه های بسیج صورت می‌گیرد.

سرگرد پاسدار یاسر قدیمی با بیان این که سپاه و بسیج تا نابودی کامل ویروس کرونا در کنار و در خدمت مردم عزیز شهرستان خواهند بود، خاطر نشان کرد: از مسئولان، گروه های جهادی بسیج به ویژه کادر درمانی، کادر پزشکی و پرستاران شهرستان که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند صمیمانه قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام / فیروزبخت

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین