آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۸۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ساعت ۲۱:۸
امام جمعه اسفراین خبر داد:

توزیع بسته های معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در اسفراین

امام جمعه اسفراین گفت: از آغاز رزمایش سراسری مواسات و کمک مومنانه تاکنون یک میلیارد و ششصد و نود و پنج میلیون تومان به صورت بسته معیشتی و کارت هدیه در میان نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا در اسفراین‌ توزیع شد.
توزیع بسته های معیشتی به ارزش یک میلیارد و 700 میلیون تومان در اسفراین,

حجت‌السلام والمسلیمن قدیر محمدیان  امام جمعه شهرستان اسفراین در گفتگو با سپهرآیین در رابطه با رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه اظهار داشت:   کمک رسانی به نیازمندان از آثار حکمی و وضعی خاص برخوردار است و یقینا جلوه جمعی آن بالاتر از جلوه فردی آن است . 

وی با بیان  اینکه اجرای این رزمایش و کمک رسانی به نیازمندان در سطح کشور نور علی النور است، افزود: با ابتکار مقام معظم رهبری،  رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در سطح وسیع در حال انجام است و بسیار کار شایسته و بزرگی است .

 محمدیان گفت : در شهرستان اسفراین همچون سایر نقاط استان حضور و همکاری خیران قابل تقدیر است، همچنین این رزمایش با همت مردم توانسته کارکرد قابل قبولی را به نمایش بگذارد.


امام جمعه اسفراین ، تقویت بسته های معیشتی اهدایی به آسیب دیدگان از بحران کرونا را از دیگر اهداف این رزمایش خواند و گفت: حداقل مبلغ در نظر گرفته شده برای بسته های اهدایی به این خانواده ها ۳۰۰ هزارتومان است .

وی با تاکید بر اینکه این اقدامات خداپسندانه باید در سال‌های آینده نیز تداوم داشته باشد، افزود:  تلاش ما بر این بوده که از توزیع تکراری اقلام به یک خانواده جلوگیری کنیم که بقیه نیازمندان محروم نشوند .

امام جمعه اسفراین گفت: امیدورایم رزمایش همدلی و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان، به یک فرهنگ تبدیل شود.

حجت الاسلام  محمدیان افزود : ما  باید این روحیه مواسات و ایثارگری و کمک به هم نوعان را گسترش بدهیم تا چنانچه در بحران های شدیدتر قرار گرفتیم، توانایی مقابله را داشته باشیم .

وی با بیان اینکه تزریق روحیه مواسات  و کمک به هم نوعان بزرگترین سرمایه است، اظهار داشت: در  شرایط کرونایی این قضیه صورت گرفت و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند این تهدیدات را تبدیل به فرصت کنیم. 

وی خاطرنشان کرد: از آغاز رزمایش سراسری مواسات و کمک مومنانه تاکنون یک میلیارد و ششصد و نود و پنج میلیون تومان به صورت بسته معیشتی و کارت هدیه در میان نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا توسط قرارگاه مواسات و همدلی در اسفراین‌ توزیع شد.

 

انتهای پیام/حسن آبادی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین