آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۸۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ساعت ۱۷:۵۴
یک کارشناس مسائل سیاسی عنوان داشت:

مبارزات امام خمینی (ره) معادلات رژیم پهلوی را بر هم زد

بهنام فر گفت: مبارزات آشکارا و پنهانی امام (ره) معادلات سیاسی پهلوی را برهم زد و حکومت پهلوی را درمانده کرد و زمینه ایجاد و شکل گیری انقلاب اسلامی را فراهم کرد.
مبارزات امام خمینی (ره) معادلات رژیم پهلوی را بر هم زد,

بهنام فر، یک کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار سپهرآیین با شاره به دلایل مطرح شدن چهره سیاسی و تاثیر گذار امام خمینی (ره ) در جهان اظهار داشت: حرکت آشکارا امام راحل از سال 42 ، زمانی که حکومت پهلوی بیشتر مخالفان را کنار زده بود و شرایط را برای پادشاهی مهیا کرده بود آغاز شد.

وی ادامه داد: مبارزات آشکارا و پنهانی امام (ره) معادلات سیاسی پهلوی را برهم زد و حکومت پهلوی را درمانده کرد و زمینه ایجاد و شکل گیری انقلاب اسلامی فراهم شد.

این کارشناس مسئول با بیان اینکه ویژگی های شخصیتی امام خمینی (ره) به عنوان یک چهره شاخص در دنیا مطرح است، گفت: ایشان با داشتن سطح علمی بالا و فقیه بودن،  در ایده پردازی، نظریه پردازی و ساختار اندیشه ای دارند که این ویژگی ها بسیار ارزشمند است.

بهنام فر اضافه کرد: بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران علاوه بر فعالیت و رهبری سیاسی ، چهره علمی و دینی داشتند که در تصمیم گیری هایشان به صورت کامل مشهود بوده است.

وی با بیان اینکه مردم در آن روزها با هر جریان فکری و سیاسی به سمت امام (ره) سوق پیدا کردند و ایشان را به عنوان نماینده برای راهبری بنیان انقلاب برگزیدند، افزود: این مرد بزرگ تحول سیاسی، تاریخی و بنیادی را نه تنها در سطح منطقه بلکه در سراسر دنیا رقم زد.

این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: بعد از رحلت این رهبر فرزانه نیز جریان انقلاب با رهبری مقام معظم رهبری با تداوم بیشتری به مسیرش در راستای خط امام (ره) ادامه داده است.

انتهای پیام/حسن آبادی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین