آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۹۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ساعت ۲:۳۱
فرماندار اسفراین:

دادستانی به مراسم های عزا و عروسی ورود کند

فرماندار اسفراین با اشاره به افزایش ابتلا به بیماری کرونا در شهرستان اسفراین خواستار ورود دادستانی به نحوه برگزاری مراسم های عزا و عروسی در این شهرستان شد.
دادستانی به مراسم های عزا و عروسی ورود کند,

به گزارش سپهرآیین طاهر رستمی فرماندار شهرستان اسفراین در جلسه شورای گفت : با توجه به وضعیت هشدار انتشار ویروس کرونا و اجباری شدن استفاده از ماسک در ادارات از سوی ارباب رجوع، شرایطی فراهم شود تا ضمن حفظ شأن ارباب رجوع، تمام پروتکلهای بهداشتی رعایت شود.

طاهر رستمی همچنین خواستار ورود دادستانی به نحوه برگزاری مراسم های عزا و عروسی با توجه به وضعیت آمار و هشدار ها در شهرستان شد .

وی با بیان اینکه در روستاهای اسفراین عروسی ها با حضور خوانندگان محلی برگزار می شود که باعث سرازیر شدن جمعیت سایر  روستاها شده و باعث می شود رعایت پروتکل بهداشتی صورت نگیرد.

 نماینده عالی دولت در شهرستان اسفراین خواستار پیگیری قاطع دادستان در این باره شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک بودن هفته دولت از تمامی ادارات و نهاد ها و ارگان های مختلف خواست که  برنامه ریزی کنند پروژه هایی که قابلیت افتتاح دارند را تکمیل کنند و به پیشرفت ۱۰۰ درصدی برسانند تا بتوان در هفته دولت بهره برداری خوب و منظمی از طرح ها و پروژه ها داشته باشیم .

رستمی از همه دستگاهها خواست ظرف یک هفته آینده برنامه ریزی های خود را اطلاع دهند تا جمع بندی کامل صورت گیرد و تدبیر انجام پذیرد.

فرماندار اسفراین در ادامه این جلسه خبر خوشی نیز در رابطه با پروژه های سفر ریاست جمهوری اعلام کرد که این پروژه ها به صورت صد در صدی تحقق پیدا می کنند که از جمله آنها می توان به علاج بخشی سد بیدواز و همچنین راه آهن اسفراین و بلوک زایمانی اشاره کرد که با اختصاص ۱۰۰ درصدی اعتبارات این پروژه ها در یکسال آینده به بهره برداری می رسد.

در پایان جلسه آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی اسفراین  با حضور جمعی از مسئولان در سالن مهرگان برگزار شد.
 در این مراسم با حکمی از سوی سردار مظاهری، فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان شمالی، سرهنگ مجید یگانه پور به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی‌ شهرستان اسفراین معرفی و از زحمات چندین ساله شهید خدمت، سرهنگ جاوید مهری، فرمانده سابق انتظامی شهرستان اسفراین با حضور خانواده محترمشان تقدیر شد.

انتهای پیام/ حسن آبادی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین