آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۹۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ساعت ۲:۳۹
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در خراسان شمالی:

۵۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در استان منتشر می شود

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در خراسان شمالی از انتشار ۵۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس و زندگینامه شهدا همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان خبر داد.
۵۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در استان منتشر می شود,

به گزارش سپهرآیین، سرهنگ احیا محمد امیری مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان شمالی در جلسه شورای اداری شهرستان اسفراین با اشاره به قرار گرفتن در چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: ابعاد مختلف دفاع مقدس باید برای نسل جوان داریم، تبین شود چون اگر هشت سال دفاع مقدس نبود قطعاً مشخص نبود سرنوشت انقلاب ما چه خواهد شد.

سرهنگ امیری با بیان اینکه هدف اصلی از فرهنگ دفاع مقدس ترویج و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان است بیان کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بنا است ۵۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس منتشر شود.

وی تکمیل باغ موزه دفاع مقدس و عرضه آثار شهدا در این باغ موزه را از برنامه های سال جاری عنوان کرد.

امیری در ادامه با اشاره به افتتاح ۵ یادمان شهید گمنام در استان گفت: یکی از این یادمان ها در اسفراین و شهر صفی آباد قرار دارد و نیازمند همکاری فرمانداری برای تکمیل آن هستیم.

وی به تکمیل دانشنامه دفاع مقدس در استان نیز اشاره کرد و گفت: این دانشنامه در قالب یک دایره المعارف است که نقش استان ما در دفاع مقدس را نشان می دهد .

مدیر کل حفظ و نشر آثار و ارزشهای دفاع مقدس در استان فعال کردن شورای پیشکسوتان و برگزاری کلاس های ضمن خدمت کارکنان دولت با موضوع آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

انتهای پیام/ حسن آبادی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین