آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ساعت ۲:۲۵

مخل نظم و امنیت عمومی در اسفراین دستگیر شد/ با قدرت در مقابل مخلان نظم و امنیت ایستاده ایم

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری مخل سابقه دار نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد و گفت: ما با قدرت در مقابل اخلال گران نظم و امنیت ایستاده ایم.
مخل نظم و امنیت عمومی در اسفراین دستگیر شد/ با قدرت در مقابل مخلان نظم و امنیت ایستاده ایم,

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سپهرآیین ، سرهنگ"مجید یگانه پور" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام چندین مورد گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی که از مخلان سابقه دار نظم و امنیت در شهرستان است، آرامش مردم را مختل و باعث ایجاد بی نظمی شده که بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه در بررسی های بعمل آمده از سوابق این فرد مشخص شد که وی دارای چندین مورد سابقه شرارت، زورگیری، حمل و فروش مواد مخدر، مزاحمت، ایجاد رعب و وحشت و ... است، افزود: با هماهنگی مقام قضائی و در پی انجام یک عملیات غافلگیرانه این فرد در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.
سرهنگ یگانه پور با بیان اینکه در بررسی های تکمیلی انجام شده مشخص می شود که این فرد دارای 26 فقره سابقه شرارت بوده است، تصریح کرد: در نهایت این فرد بعد از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در پايان با بيان اين که پليس با قاطعيت با بر هم زنندگان نظم و امنيت برخورد خواهد كرد، از شهروندان خواست: در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طريق تماس با مرکز فوريت هاي پليسي 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ س ح

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین