آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۰۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ساعت ۱:۴۳
فرماندار اسفراین:

مدیر دستگاه اجرایی، مسئول نظارت وضعیت بهداشتی دستگاه خود است

فرماندار اسفراین در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با محوریت مقابله با بیماری کرونا گفت: مسئولیت رعایت پروتکل های بهداشتی و بازدید از وضعیت بهداشتی ادارات برعهده مدیر دستگاه اجرایی است.
مدیر دستگاه اجرایی، مسئول نظارت وضعیت بهداشتی دستگاه خود است,

‍ به گزارش سپهرآیین، طاهر رستمی در این نشست گفت: استفاده از ماسک برای کارمندان و مراجعه کنندگان به ادارات الزامی است و اگر کارمندی از ماسک استفاده نکند،غیبت خواهد خورد.

 وی ادامه داد: همه ما مسئول هستیم و اگر در دستگاه اجرایی کوتاهی برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی صورت گرفت، مدیر دستگاه باید پاسخگوی این کوتاهی باشد.

رستمی خاطرنشان کرد: مسئولیت بازدید از اصناف، ادارات ، شرکت ها و کارخانجات ، اماکن مذهبی ، جایگاههای سوخت و... بر عهده مسئول و مدیر است که لازم است گزارش بازدید و یا تخلفات را به فرمانداری هر هفته گزارش دهند.

وی ادامه داد: برای برگزاری مراسم دهه محرم دستورالعملهای وزارت بهداشت ابلاغ شده است که ضروری است در اجرای  مراسم  پروتکلها رعایت شود.

  فرماندار اسفراین همراهی خوب اصحاب رسانه خصوصا در همکاری با ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا را شایسته تقدیر عنوان کرد و بیان داشت:  این قشر با حضور فعالانه و حتی جلوتر از مسئولین در اطلاع رسانی و تولید محتوا در مقابله با کرونا نشان دادند که همواره در کنار مردم و مسئولین خواهند بود.


اماکن تفریحی و تفرجگاه‌ها بسته می شوند

رستمی در ادامه گفت: مصوبات ستاد استانی و شهرستانی مبارزه با بیماری کرونا، لازم الاجراست و با توجه به شیوع بیماری، فعلا اماکن تفریحی و تفرجگاهها مسدود خواهند شد.

وی گفت: بخشداریها با همکاری دهیاران و اعضای شورای اسلامی نسبت به مسدودسازی تفرجگاهها اقدام نمایند.

 اجتهاد شخصی مدیر، ممنوع

فرماندار اسفراین در ادامه سخنان خود افزود: مدیران دستگاههای اجرایی در ابلاغ مرخصی به کارکنان مشکوک به بیماری کرونا اجتهاد شخصی نداشته باشند و براساس تصمیمات ستاد ملی اقدام نمایند.

وی گفت:در شرایط فعلی سلامت همکاران، خانواده و ارباب رجوع در اولویت است.

فرجه ده روزه برای بازگشایی رستورانهاوفست فودها

رستمی همچنین از بازگشایی رستورانها و فست فودها با استفاده از ۳۰ درصد ظرفیت و رعایت دستورالعملهای بهداشتی برای مدت ۱۰ روز خبر داد و افزود: فعالیت  این واحدها با حفظ ایمنی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مدت ۱۰ روز به صورت آزمایشی بلامانع است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین