آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ساعت ۲۰:۴۱

افتتاح پروژه کمربند شمالی اسفراین با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال

در چهارمین روز از هفته دولت، پروژه کمربندی شمالی اسفراین با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید
افتتاح پروژه کمربند شمالی اسفراین با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال ,

به گزارش سپهرآیین محسن قادری، شهردار اسفراینپیش از ظهر امروز در حاشیه آئین افتتاح کمربند شمالی شهر اسفراین با بیان اینکه فاز دوم کمربند شمالی شهر اسفراین با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسید گفت :این پروژه  حد فاصل میدان ابن سینا تا خیابان شهید باهنر به نام شهید مرادیان نامگذاری شده است.

شهردار اسفراین اظهار کرد: در افتتاح این پروژه تمام ملاحظات از جمله خطوط انتقال آب‌های سطحی و علائم راهنمایی و رانندگی لحاظ شده و مصوبات مختلفی را در شورای ترافیک شهرستان تا اجرایی شدن گذارنده است.

قادری با بیان اینکه اهمیت این پروژه صرفاً انتقال ترافیک شرق شهرستان نیست، افزود: اهمیت دوم این طرح ارتقا و انتقال خدمات شهری به همشهریانی است که ساخت و سازهایی را در مناطق حاشیه نشین از جمله شهرک فرهنگیان، شهرک شهدای مقاومت و در طول مسیر داشته‌اند.
وی در پایان اظهار کرد: کمربند شمالی اسفراین بر اساس طرح تفضیلی شهر ارائه شده و برای تعیین میزان درصد ترافیک آن باید مطالعات مشاور ترافیکی که نیاز به تعیین شاخص است؛ انجام شود.
بر اساس این گزارش طرح اصلی این پروژه از میدان ابن سینا به خیابان بعثت بود که فاز اول آن در سه ماه گذشته، حد فاصل تقاطع بهشت و مروجی به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ حسن آبادی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین