آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۰۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ساعت ۲۱:۵۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسفراین:

مشارکت یک میلیارد تومانی اسفراینی ها در مرحله دوم رزمایش مواسات/ شناسایی ۴۵۰۰ خانواده نیازمند در شهرستان

ابوالفضل باقری گفت: از ابتدای مرحله دوم رزمایش مواسات در دهه اول محرم کمک های مومنانه در مجموع به ارزش ریالی یک میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است که به همت خیرین، بسیج و سپاه شهرستان، کمک های مردمی و دستگاه ها و نهادهای دولتی جمع آوری شده بود.
مشارکت یک میلیارد تومانی اسفراینی ها در مرحله دوم رزمایش مواسات/ شناسایی 4500 خانواده نیازمند در شهرستان,

ابوالفضل باقری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسفراین در گفتگو با خبرنگار سپهرآیین اظهار کرد: در مرحله نخست کمک های مومنانه که مبتنی بر فرمایشات مقام معظم رهبری شکل گرفت، امورات گسترده ای از طرف آحاد مردم به خصوص جهادگران بسیجی انجام شد.
وی ادامه داد: ارائه خدمات در رزمایش نخست کمک های مومنانه در قالب تهیه و توزیع بسته های معیشتی، ضدعفونی معابر شهری، بیمارستان ، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده صورت گرفت.
باقری با اشاره به اینکه شناسایی افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا توسط جمعی متشکل از فرمانده پایگاه های بسیج، دهیار روستاها، شورا و معتمدین محل شهرستان اسفراین صورت گرفته است، گفت: در این مرحله از رزمایش چهار هزار و ۵۰۰ خانواده شناسایی شدند، که سه هزار خانواده تحت پوشش قرار گرفت.
این مقام مسئول با بیان اینکه پیش بینی بر این اساس است که تا پایان ماه صفر تمامی خانواده های شناسایی شده تحت پوشش حمایت های مواسات قرار بگیرند، گفت: در فاز دوم از مرحله دوم رزمایش مواسات که از ابتدای ماه محرم آغاز شده است، تعداد یک هزار و 500 بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.
باقری سایر کمک های مومنانه انجام شده در دهه اول محرم را شامل ۱۰ هزار قرص نان، ۵۵ هزار پرس غذای گرم ، یک هزار و 500 بسته یک کیلو و نیمی گوشت قرمز، ۳۵۰  بسته گوشت قربانی ، چهار هزار مرغ بسته بندی شده، یکصد جفت کفش و پوشاک ، ۱۰ هزار ماسک رایگان در شهرستان اسفراین عنوان کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسفراین خاطرنشان کرد: از ابتدای مرحله دوم رزمایش مواسات در دهه اول محرم کمک های مومنانه در مجموع به ارزش ریالی یک میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است که به همت خیرین، بسیج و سپاه شهرستان، کمک های مردمی و دستگاه ها و نهادهای دولتی  فراهم شده است.

انتهای پیام/ حسن آبادی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین