آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۱۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ساعت ۱۸:۵۷

سارق کابل با ۲۰ فقره سرقت در اسفراین دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق سابقه دار کابل با 20 فقره سرقت در شهرستان اسفراین خبر داد.
سارق کابل با 20 فقره سرقت در اسفراین دستگیر شد    ,

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری  سپهرآیین ،   به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "علیرضا مظاهری" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت کابل در سطح شهر اسفراین بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. 
وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، سارق را شناسایی و تحقیقات برای دستگیری وی آغاز شد، افزود: در نهایت این فرد که در یکی از شهرک های حاشیه شهر اسفراین مخفی شد بود، با هوشیاری و سرعت عمل کارآگاهان دستگیر و به مقر پلیس آگاهی استان منتقل شد. 
این مقام ارشد انتظامی در استان  با بیان اینکه در بازرسی از محل اختفای متهم مقدار زیادی سیم و کابل مخابراتی کشف و ضبط شد، تصریح کرد: با بررسی های انجام شده مشخص شد که این مقدار سیم و کابل متعلق به اداره مخابرات بوده که با هماهنگی صورت گرفته سیم و کابل مکشوفه به نماینده این اداره تحویل داده شد. 
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در تحقیقات انجام شده متهم به 20  فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی اعتراف کرد، یاد آور شد: متهم در اجرای دستور دادیار شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اسفراین روانه زندان شد. 
فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به اینکه پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا امنیت و آرامش در جامعه مختل شود، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین