آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ساعت ۶:۲۴

همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس در شهرستان اسفراین برگزار شد

همزمان با سراسر کشور همایش تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان اسفراین روز دوشنبه با حضور مسئولان این شهرستان برگزار شد.
همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس در شهرستان اسفراین برگزار شد ,

به گزارش سپهرآیین، طاهر رستمی صبح امروز در آئین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان اسفراین اظهار کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس نیازی به بزرگداشت ندارند اما وظیفه ما پاس داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است.

فرماندار اسفراین ادامه داد: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون فداکاری‌ها و رشادت‌های شهدا، رزمندگان و جانبازان است.
وی با بیان اینکه همه ی عصبانیت دشمنان نظام ناشی از پیروزی ما در جنگ تحمیلی با دست خالی است، افزود: در وصیت نامه شهیدان یک مسئله مشترک بوده و آن پشتیبانی از ولایت فقیه است.
رستمی در انتها گفت: همه مسئولان باید خود را سرباز ولایت بدانند و برای اعتلای پرچم جمهوری اسلامی ایران و در راه توسعه گام بردارند.

امام جمعه اسفراین نیز در این همایش، پیشکسوتان دفاع مقدس را معَرِف 8 سال دفاع مقدس توصیف کردو گفت: بعد از جنگ نیز شما باید از ارزشهای دفاع مقدس وسرفصل های اصلی که باعث تقدس این جنگ شده نگهبانی و حراست کنید.

قدیر محمدیان ادامه داد: صیانت از ارزشهای دینی و اسلام؛ فلسفه وجودی هشت سال دفاع مقدس بوده که عزت و عظمت و تعالی ایران اسلامی در زیر لقای فرهنگ جنگ آوری و توسل و توکل به وجود آمده است.

وی تصریح کرد: هرچه از دوران جنگ رو به جلو حرکت می کنیم لایه های پنهان و جدید هشت سال دفاع مقدس برای ما مشخص تر می شود و  متوجه می شویم که صدام پوسته ظاهری این جنگ بوده است .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین با اشاره به جایگاه ولایت در سرفصل های دفاع مقدس، تبعیت از این امر و حفاظت و صیانت از ارزشهای دفاع مقدس را وظیفه مسئولین و نسل بعد عنوان کرد و گفت: جایگاه ولایت نور است که جایش در قلب انسانهاست و نباید این ارزشها به فراموشی سپرده شود.
 
در ادامه مراسم؛ با حضور مسئولین شهرستان، از 40 پیشکسوت جهاد و مقاومت شهرستان اسفراین به نیابت از 1500 نفر پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل شد.

سخنرانی رهبر معظم انقلاب به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و تجلیل از یک میلیون رزمنده پیشکسوت دفاع مقدس در ارتباط تصویری نیز در ادامه این مراسم به صورت زنده پخش شد.

انتهای پیام /

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین