آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۳۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ساعت ۲:۳۱

متخصصان لوله گستر اسفراین تحریم ها را به فرصت تبدیل کردند

شرکت لوله گستر اسفراین برای اولین بار در خاور میانه، از دستگاه استراتژیک تست لوله های جداری درون چاهی نفت که با آخرین نسخه استاندارد API5C3 مطابقت دارد و به دست مهندسان ایرانی طراحی و ساخته شده است بهره برداری کرد.
متخصصان لوله گستر اسفراین تحریم ها را به فرصت تبدیل کردند,

به گزارش سپهرآیین  شرکت لوله گستر اسفراین؛ برای اولین بار در منطقه خاورمیانه، دستگاه استراتژیک تست لوله‌های جداری درون چاهی نفت، که پیش ازین تکنولوژی آن فقط در انحصار کشورهای پیشرفته بوده ، مطابق با آخرین نسخه استاندارد بین المللی API5C3 در شرکت لوله گستر اسفراین به دست مهندسان ایرانی طراحی، ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفت.
 مدیرعامل شرکت لوله گستر در مراسم بهره برداری این دستگاه خاطرنشان کرد: که این رخ داد بسیار مهم علاوه بر ارتقای رتبه تکنولوژی ایران باعث سرعت بخشیدن به احداث و بهره برداری چاه های نفتی و همچنین قطع کامل وابستگی به شرکت های خارجی در حوزه تست را رقم میزند.

 مازیار زند در ادامه عنوان کرد که این دستگاه پیشرفته و هوشمند قادر به انجام آزمون تست مچالگی (Collapse Test) لوله های جداری در طیف وسیعی از ابعاد و گریدهای موجود در آخرین نسخه استاندارد API5CT می باشد.

مهندس زند در پایان یادآور شد اولین نمونه تست شده در آزمون از لوله های تولید شده‌ی همین شرکت بوده که نتیجه‌ی موفقیت آمیز این آزمون سختگیرانه، محصولات شرکت لوله گستر اسفراین را در بالاترین سطح کیفی استاندارد بین المللی و در زمره لوله های(High Collapse)  قرار داد.

انتهای پیام /حسن آبادی

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین