آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ساعت ۲۲:۵۱
خطیب موقت نماز جمعه اسفراین عنوان کرد :

نیروهای انتظامی دیده بانان تیزبین جامعه هستند

خطیب موقت نماز جمعه اسفراین گفت: نیروهای انتظامی دیده بانان تیزبینی اند که در برابر انسانهای اخلالگر و کسانی که میخواهند در بین مردم وحشت ایجاد کنند مقابله دارند و امنیت و آرامش مردم را فراهم می کنند .
نیروهای انتظامی دیده بانان تیزبین جامعه هستند,

به گزارش پایگاه خبری سپهرآیین ، حجت الاسلام عزیزی،  امام جمعه موقت اسفراین  در خطبه های نماز جمعه ۲ آبان ماه ضمن توصیه به تقوای الهی و پرهیز از گناه  و رفتن به سمت و سوی خوبیها اینگونه بیان کرد: روایتی از امیر مومنان علی ابن ابیطالب علیه السلام که انسان را ۵ چیز سفارش میکند.و باید همیشه سرلوحه خود قرار دهیم .

وی این ۵ سفارش را اینگونه یادآور شد  : امید داشتن فقط به پروردگار خود ،نترسیدن از هیچ چیز مگر گناه خود ، اگر چیزی نمی داند در مورد آن اظهار نظر نکند، آموزش دیدن در مورد مسائلی که نمی داند و صبر و استقامت داشتن .
 

حجت الاسلام والمسلمین عزیزی در خطبه دوم نماز جمعه  ضمن گرامیداشت و همه مناسبت ها و رویدادها و یاد و خاطره شهدا و علما و صلحا افزود: از جمله مناسبت هایی که در ایام  میشود نام برد ؛ هجرت نبی مکرم اسلام از مکه به مدینه،شهادت امام حسن عسکری ع ،آغاز امامت حضرت مهدی عج ؛ اعتراض امام خمینی برای پذیرش کاپیتولاسیون،ازدواج حضرت محمد ص  و حضرت خدیجه س  ،میلاد حضرت محمد ص و آغاز هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی و روز بسیج دانش آموزی می باشد .

وی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسکری ع و همچنین تبریک آغاز امامت امام زمان عج گفت :اگر یاری امام زمان عج در این سالها نبود کشوری که متعلق به امام زمان عج است در میان مشکلات و سختی ها از بین میرفت .

حجت الاسلام والمسلمین عزیزی با اشاره به سالروز ازدواج حضرت محمد مصطفی ص و حضرت خدیجه س افزود : توجه به مسئله ازدواج در این عصر از زمان که ما زندگی میکنیم و معیشت مردم بسیار سخت شده است اهمیت بالایی دارد .

وی در ادامه خاطر نشان کرد : فقط یک موضوع  است که مساله ازدواج را   حل میکند و آن هم آسان گرفتن شرایط ازدواج توسط طرفین هست . 

خطیب موقت نماز جمعه اسفراین ضمن اشاره به میلاد حضرت محمد ص و آغاز هفته وحدت گفت : مسلمانان اگر با یکدیگر  وحدت داشته باشند و هوشیار باشند هیچ وقت دشمن نمی تواند سو استفاده کند همانطور که میبینیم همیشه دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان است و میخواد شیعه و سنی را بر علیه هم بر انگیزد .
وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان نیروی انتظامی و تبریک  هفته ناجا افزود : نیروهای محترم انتظامی دیده بانان تیزبینی هستند که اَشّدای انسانهای اخلالگر و انسان هایی که میخواهند در بین مردم وحشت ایجاد کنند هستند.و رحما بینهم نسبت به مردم جامعه هستند و امنیت و آرامش مردم را فراهم میکنند . 


انتهای پیام/حسن آبادی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین