آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۲۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ساعت ۷:۲۷

انتقاد شدید فرماندار اسفراین از عملکرد پست بانک

فرماندار اسفراین به دلیل معطلی و سرگردانی سرمایه گذاران و عدم پاسخ منطقی و بموقع از عملکرد پست بانک استان انتقاد کرد.
انتقاد شدید فرماندار اسفراین از عملکرد پست بانک ,

به گزارش سپهرآیین ، طاهر رستمی، فرماندار  اسفراین در جلسه بررسی مصوبات سفر استاندار خراسان شمالی به شهرستان اسفراین  گفت: به دنبال سفر استاندار  به شهرستان اسفراین بخش بام و صفی آباد، ۲۲ سرمایه گذار به بیان مشکلات خود پرداختند.

وی ادامه داد: قرار شد مصوبات مطرح شده در این نشست با نگاه مثبت دستگاههای اجرایی و بانکها پیگیری و حل شود . 

رستمی بیان داشت: کمیسیون رفع تداخلات برای این تشکیل می شود که استخوان لای زخم مانده ها را بیرون بکشد و مشکلات را حل کند و باید دقت شود تا حقی از کسی تضییع نشود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص عملکرد پست بانک در حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی افزود: منصرف کردن سرمایه گذار هنر نیست، بلکه تسهیل و تسریع در امور باید صورت گیرد.

طاهر رستمی ادامه داد: در این زمینه به شدت از پست بانک گلایه داریم؛ این طولانی شدنها، سرگردانی ها و عدم پاسخ درست باعث شده که سرمایه گذار متضرر شود و ما پاسخی برای سرمایه گذاری که اهلیت کار را داشت، نداشته باشیم.

وی گفت: اگر پروژه توجیه نداشته است باید در ابتدای ارجاع به بانک اعلام شود ، نه اینکه بعد از دو سال پاسخ غیر منطقی داده شود.
فرماندار اسفراین ادامه داد: ظرف سه روز آینده پاسخ مثبت یا منفی پست بانک در خصوص اعطای تسهیلات به سرمایه گذار طرح کفپوش و دیوار پوش بیمارستانی اعلام شود.
فرماندار و رئیس کارگروه پنجره واحد سرمایه گذاری اسفراین با اشاره به پیگیری های استاندار در سطح ملی برای حل برخی از مشکلات سرمایه گذاران، افزود: طرح توسعه شرکت آذین فورج یکی از موضوعاتی بود که با پیگیری استاندار در سطح ملی منابع ارزی آن آزاد شد.
در این نشست نتیجه ۲۲ مصوبه سفر استاندار خراسان شمالی به بخش بام و صفی آباد اسفراین، بررسی و پیگیری شد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین