آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۲۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ساعت ۱۸:۱

۱۲۰ راننده متخلف از محدودیت ترافیکی در خراسان شمالی جریمه شدند

فرمانده انتظامی استان گفت:120 راننده که شیوه‌ نامه طرح محدودیت تردد در شهرستان بجنورد و تذکرات پلیس را نادیده گرفته بودند، جریمه شدند.
120 راننده متخلف از محدودیت ترافیکی در خراسان شمالی جریمه شدند   ,

به گزارش عصر اترک ، سردار "علیرضا مظاهری"  گفت: بر اساس ابلاغ ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، محدودیت تردد در خروجی و ورودی های شهر بجنورد از ساعت ۱۲ روز دوشنبه آغاز شده است که بر همین اساس تعداد 25 نقطه استقراری ؛ 4 نقطه به صورت رسمی و مابقی در خروجی شهرستان ها به سمت مرکز استان ؛ به منظور عدم مراجعه مردم شهرستان ها به مرکز استان راه اندازی کرده ایم. 
وی با اشاره به اینکه در این طرح در هر شبانه روز تعداد 178 نفر نیرو به کار گرفته می شود افزود:خوشبختانه مردم همراهی خوبی در اجرای این طرح داشته اند اما تعدادی نیز در این زمینه مرتکب تخلف شده اند. 
این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته، از ورود حدود 3 هزار دستگاه خودرو به مرکز استان جلوگیری شده است و علی رغم اینکه همکاران بنده قصد جریمه نداشتند تعداد 120 راننده متخلف نیز که به توصیه های پلیس توجه نکرده اند جریمه شده اند. 
سردار مظاهری با اعلام اینکه این طرح تا ساعت 24 فردا شب ادامه دارد، تصریح کرد:با اجرای این طرح تعداد ورودی ها به استان 20 درصد و تعداد خروجی ها نیز 12 درصد کاهش داشته است. 
فرمانده انتظامی استان در پایان خاطرنشان کرد:با توجه به کاهش ورودی و خروجی ها به استان و کاهش رفت و آمدها امیدواریم شاهد کاهش زنجیره بیماری کرونا هم باشیم.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین