آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۴۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ساعت ۲۰:۵۸

۴ تن سنگ معدن قاچاق در اسفراین کشف شد

سرهنگ "سید سعید عزیزی از کشف 3 تن و 868 کیلوگرم سنگ معدن غیر مجاز به ارزش بیش از 309 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
 4 تن سنگ معدن قاچاق در اسفراین کشف شد,

 سرهنگ سید سعید عزیزی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در گفتگو با خبرنگار سپهرآیین با اعلام جزئیات این خبر بیان داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اقدام به برداشت غیر مجاز سنگ معدن از منطقه حفاظت شده آلبلاغ کرده و در یک دامداری در یکی از روستاهای اطراف شهرستان دپو می کند بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت . 

وی با اشاره به اینکه ماموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از محل مورد نظر 3 تن و 868 کیلوگرم سنگ معدن از نوع سرب را کشف کردند، خاطرنشان کرد : متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی گردید . 

سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این مقدار سنگ معدن را بیش از 309 میلیون ریال برآورد کرده اند، افزود : پلیس به هیچ عنوان اجازه استفاده غیر مجاز از معادن و تخریب و اتلاف منابع طبیعی را نمی دهد و از شهروندان عزیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی 110به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/حسن آبادی

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین