آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۴۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ساعت ۲۰:۲۳
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین:

حمله گرگ به روستایی در اسفراین ۵ نفر را راهی بیمارستان کرد

مجید یگانه پور از حمله یک قلاده گرگ گرسنه به روستای گورپان از توابع شهرستان اسفراین خبر داد و گفت: در این حادثه 5 نفر مجروح و راهی بیمارستان شدند.
حمله گرگ به روستایی در اسفراین 5 نفر را راهی بیمارستان کرد,

 مجید یگانه پور، فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در گفتگو با خبرنگار سپهرآیین اظهارکرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر حمله یک قلاده گرگ گرسنه به اهالی روستای گورپان از توابع شهرستان اسفراین، بلافاصله مأموران انتظامی و عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه با بررسی به‌عمل‌آمده مشخص شد که در پی حمله این گرگ گرسنه 5 نفر از اهالی این روستا به‌شدت مجروح شدند که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند، افزود: یکی از مجروحان به علت شدت جراحات وارده هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان اسفراین تحت درمان است.

یگانه پور با اشاره به اینکه حمله حیوانات وحشی در مناطق کوهستانی همواره دور از انتظار نیست از ساکنان این مناطق خواست، قبل از تاریکی هوا به منزل بازگشته و مراقبت‌های لازم را داشته باشند تا دچار این‌گونه مشکلات نشوند.

انتهای پیام/حسن آبادی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


نظرات شما
علی اکبر رنجبر بایع کلایی. نکا | 1399/11/27
0
0
سلام.دست کارمندان نیروی انتظامی درد نکند. که به کمک اهالی روستا رسیدند. جای تشکر و قدر دانی دارد. علی اکبر رنجبر بایع کلایی. نکا مازندران.
نام :
ایمیل
نظر
ناشناس | 1399/12/01
0
0
وفقط حیوان گرسنه بودبعدهم شکارغیرمجار حیات وحش توسط انسان زیاد شده هرکس یک اسلحه دستشه پی شکار مجبوره حمله کنه
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین