آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۴۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ساعت ۱۹:۸
‍معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسفراین  خبر داد:

افتتاح مرکز نمونه گیری تست سریع کرونا در درمانگاه تامین اجتماعی اسفراین

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: مرکز نمونه گیری تست سریع کرونا در درمانگا ه تامین اجتماعی افتتاح شد.
 افتتاح مرکز نمونه گیری تست سریع کرونا در درمانگاه تامین اجتماعی اسفراین,

به گزارش سپهر آیین ، نادر نیک پرست، معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسفراین بیان کرد: با پیگیری و تلاش های صورت گرفته انجام تست سریع آزمایش بیماری کرونا در شهرستان فعال شده و  هم اکنون مرکز نمونه گیری رپید تست در درمانگا ه تامین اجتماعی افتتاح شد.

نیک پرست افزود: از آنجاییکه شناسایی زود هنگام بیماران کرونایی و ارائه مراقبت ها و خدمات ضروری بهداشتی ( حضوری و غیر حضوری ) به خصوص به گروههای در معرض خطر  بسیار پراهمیت است با راه اندازی این مراکز و انجام تست رپید، بیش از پیش میتوان نسبت به شناسایی سریع مبتلایان و قرنطینه خانگی آنان  اقدام کرد.

وی ادامه داد: خانواده های بیماران کرونا و افرادی که در تماس نزدیک با بیمار بوده اند به صورت مستمر و روزانه پس از پیگیری تلفنی و آموزش اصول قرنطینه در منزل توسط همکاران دانشکده، جهت پیگیری و مراقبت به پایگاه ها و مراکز مورد نظر ارجاع می شوند.

گفتنی است این افتتاحیه با حضور خانم دکتر احمدزاده رییس تامین اجتماعی و دکتر شکوری ریاست نظام پزشکی و کلیه پزشکان تامین اجتماعی و معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسفراین دکتر نیک پرست و خانم سلطانی مدیر گروه پیشگیری و کنترل بیماری ها صورت گرفت.

انتهای پیام/ح

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین