آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۴۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ساعت ۱۹:۲۸
مدیر هلال احمر اسفراین :

ورود دو نفر از بیراهه به آلبلاغ حادثه ساز شد

ابراهیم سارمی با اشاره به اینکه بعد از درگیری های چند روز گذشته منطقه آلبلاغ تحت کنترل نیروهای امنیتی است، گفت: دو نفر جهت روبرو نشدن با نیروهای امنیتی از بیراهه قصد ورود به این منطقه را داشتندکه باعث سقوط یکی از آنها در ارتفاع 10 متری شد.
ورود دو نفر از بیراهه به آلبلاغ حادثه ساز شد ,

ابراهیم سارمی، مدیرهلال احمر شهرستان اسفراین در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه ورود غیرقانونی افراد به منطقه آلبلاغ اظهار داشت: عصر روز گذشته دو نفر به منظور برداشت غیر قانونی سنگ معدن از معدن برستو  و روبرو نشدن با نیروهای پلیس مستقر در منطقه از بیراهه وارد منطقه شدند.

وی با اشاره به اینکه مسیری که این افراد انتخاب کرده بودند، صعب العبور بود، گفت: یکی از این دو نفر بعد از گم کردن مسیر، در ارتفاعات نوشیروان (سد بیدواز)  از ارتفاع 10 متری سقوط کرده و از ناحیه سر دچار آسیب جدی شده است.

سارمی افزود: بعد از اطلاع از حادثه دو تیم به منطقه اعزام شدند و به دلیل سخت بودن مسیر با استفاده از طناب و ابزار کوهستان مصدوم را بعد از انجام کمک های اولیه از ارتفاع 50 متری به داخل دره هدایت کردند.

این مقام مسئول  خاطرنشان کرد: این عملیات از ساعت 19 و 30 دقیقه آغاز شد و به دلیل دشوار بودن منطقه عملیات تا سه بامداد ادامه داشت.

 

انتهای پیام/ حسن آبادی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین