آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۳۵۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ساعت ۳:۲۰
فرماندار اسفراین خبر داد:

بهره برداری از چهار پروژه اقتصادی و صنعتی تا پایان سال ۹۹ در اسفراین

فرماندار اسفراین گفت: چهار پروژه صنعتی، کشاورزی و اقتصادی تا پایان سال در اسفراین بهره‌برداری می‌شود که باعث ایجاد اشتغال خوبی خواهد شد.
بهره برداری از چهار پروژه اقتصادی و صنعتی تا پایان سال 99 در اسفراین ,

به گزارش سپهرآیین ، طاهر رستمی، فرماندار اسفراین عصر امروز در نشست بررسی عملکرد ۱۱ ماهه دستگاه های اجرایی شهرستان اسفراین عنوان کرد : این پروژه ها شامل طرح تکمیلی مجتمع صنعتی فولاد، کشتارگاه تمام صنعتی دام ، کارگاه تولید ادوات کشاورزی و دفتر گمرک می باشند..


وی ادامه داد: با بهره برداری از پروژه تکمیلی مجتمع صنعتی فولاد اسفراین که برای اجرای آن بیش از ۱۲۰ میلیون یورو هزینه شده است، تحول گسترده ای در تکمیل چرخه صنعت فولاد ایجاد خواهد شد.


فرماندار اسفراین اضافه کرد: همچنین بهره‌برداری از کشتارگاه تمام صنعتی دام اسفراین نیز که با سرمایه گذاری بخش خصوصی  انجام شده است تکمیل این بخش از صنعت را در پی خواهد داشت.


 رستمی با اشاره به جهش تولید صنایع شهرستان در سال جاری گفت: با وجود افزایش مطلوب تولیدات صنایع شهرستان، متاسفانه تاکنون در حوزه صادرات کاری زیادی در شهرستان‌ انجام نشده است، اما با افتتاح دفتر گمرک شاهد تحول اساسی در بخش صادرات خواهیم داشت.


وی در پایان ‌از بهره برداری واحد تولید گرانول در شهرک صنعتی اسفراین تا ۲ ماه آینده خبر داد و گفت: طرح توسعه شرکت آذین فورج نیز تا نیمه نخست سال آینده بهره‌برداری می شود که برای هزار نفر شغل ایجاد خواهد شد.

 

انتهای پیام/ ح

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین