آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۶۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ساعت ۱۸:۵۳
بخشدار مرکزی اسفراین خبر داد:

برخورد قانونی با برگزار کنندگان عروسی روستای دولت آباد اسفراین در ایام کرونا

وحید علیزاده گفت: برابر مصوبه ستاد ملی کرونا برگزاری هرگونه تجمع بدون رعایت دستورالعمل های بهداشتی سلامت مردم را به خطر می اندازد و با برگزاری چنین مراسماتی برخورد قانونی خواهد شد. 
برخورد قانونی با برگزار کنندگان عروسی روستای دولت آباد اسفراین در ایام کرونا,

وحید علیزاده، بخشدار مرکزی اسفراین در گفتگو با خبرنگار سپهرآیین ،در رابطه با برگزاری مراسمات عروسی بدون رعایت پروتکل های بهداشتی اظهار داشت: باتوجه به اینکه قبلا از طریق دهیاران به مردم روستاها اطلاع رسانی شده است و برابر مصوبه ستاد ملی کرونا برگزاری هرگونه تجمع بدون رعایت  پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی بر خلاف مصوبه ستاد ملی است و ممکن است سلامت مردم به خطر بیفتد با برگزاری چنین مراسماتی برخورد قانونی خواهد شد. 


علیزاده در ادامه  با توجه به خبر منتشر شده در فضای مجازی در رابطه با برگزاری عروسی در روستای دولت آباد اسفراین تصریح کرد:  قبل از برگزاری مراسم اطلاع داده شده بود که در این روستا قرار هست مراسمی برگزار شود، اطلاع رسانی انجام شد.

وی اضافه کرد: دهیار و رابط بهداشت روستا و نیروی انتظامی به محل عروسی رفته و با صاحبان عروسی صحبت و تذکرات لازم داده شده ولی متاسفانه موارد و تذکرات را رعایت نکردند و با دعوت از نوازنده؛ متاسفانه تجمع صورت گرفته است. 


علیزاده خاطر نشان کرد:  پیگیر هستیم که پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده شود تا برخورد قانونی صورت گیرد.

 

انتهای پیام/ حسن ابادی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین