آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۳۶۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ساعت ۱۸:۵۸
فرماندار اسفراین:

مسابقات کشتی باچوخه ۱۴ فروردین در اسفراین برگزار نمی شود

مهدی کرامتی گفت: مسابقات کشتی باچوخه که هر ساله در چهاردهم فروردین ماه در گود کشتی زینل خان اسفراین برگزار می شد امسال به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار نمی شود.
مسابقات کشتی باچوخه ۱۴ فروردین در اسفراین برگزار نمی شود,

مهدی کرامتی، فرماندار اسفراین در گفتگو با خبرنگار سپهرآیین اظهار کرد: امسال تصمیم براین شده که به دلیل شرایط شیوع کرونا، مسابقات کشتی با چوخه ۱۴ فروردین برگزار نشود چون در این تورنمنت  فرهنگی ورزشی جمعیتی بیش از ۲۰ هزار نفر شرکت می کنند.

کرامتی افزود: به هر شکلی که تدبیر شود و همه الزامات نیز برقرار باشد بازهم احتمال شیوع و گسترش بیماری وجود دارد.

وی با اشاره به وضعیت زرد شیوع کرونا گفت:  امکان انتشار کرونا به دلیل تجمع وجود دارد بنابراین تصمیم بر برگزار نشدن مسابقات گرفته شد.

فرماندار اسفراین افزود: پیشنهادهای دیگری از جمله برگزاری مسابقات در سالن داده شد  اما هر ساله بیش از ۴۰۰ الی ۵۰۰ نفر از شهرهای دیگر برای شرکت در مسابقات حضور داشتند و قصد این را نداریم که این مسابقات محدود شده و تبدیل به یک کشتی داخل سالن شود.

 کرامتی تاکید کرد: برند و عنوان ثبت شده این  مسابقات به عنوان کشتی با چوخه در گود زینل خان ثبت شده است و تصمیم داریم ابعاد و عنوان مسابقات حفظ و ارتقا پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد:  در همان بازه زمانی از ظرفیت صدا و سیما، رسانه ها و فضای مجازی به یادآوری خاطرات شیرین ۱۴ فروردین سال های گذشته خواهیم پرداخت و از سازمان ورزش و جوانان درخواست می شود تا پیگیری امورات شود.

انتهای پیام/ حسن ابادی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین