آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۷۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۱۲ - ساعت ۲۰:۲۲

بهره برداری طرح تکمیلی مجتمع فولاد اسفراین با سرمایه گذاری ۲۸۰۰میلیارد تومانی

طرح تکمیلی مجتمع فولاد اسفراین با سرمایه گذاری ۲۸۰۰میلیارد تومانی با حضور رئیس جمهور بصورت ویدیو کنفرانس به بهره برداری رسید.
بهره برداری طرح تکمیلی مجتمع فولاد اسفراین با سرمایه گذاری ۲۸۰۰میلیارد تومانی,

به گزارش سپهرآیین، علی ملک، مدیرعامل مجتمع فولاد اسفراین ضمن اشاره به افتتاح این مجموعه توسط رئیس جمهور اظهار کرد: با بهره‌برداری از فاز چهارم طرح تکمیلی مجتمع فولاد اسفراین، ظرفیت ۸۰ هزارتنی ریخته‌گری به ۱۸۰هزار تن تبدیل و ظرفیت تولید آن تقریبا به دو ونیم برابر خواهد رسید.

 رئیس مجتمع فولاد اسفراین افزود: در این فاز چندین بخش در سال گذشته بدون افتتاح به بهره‌برداری رسید و اکنون با پایان یافتن و تکمیل شدن یکی از مهم‌ترین خط‌های آن که ریخته‌گری پیوسته است؛ این طرح نهایی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با تکمیل شدن این فاز، ریخته‌گری پیوسته با تولید شمش آلیاژی به صورت یکجا هم در هزینه‌های تولید مقرون به صرفه و هم در افزایش کیفیت و سرعت بالای تولید قابل توجه است.

ملک خاطر نشان کرد: این فاز شامل قسمت‌های از جمله بخش ذوب مجدد قطره‌ای، بخش تبدیل قطر انواع گریدهای فولادین، بخش عملیات حرارتی سبک و سنگین با ظرفیت ۱۷هزارتن، تاب‌گیری با ظرفیت ۳۰هزارتن و پوسته‌زنی با ظرفیت ۱۴هزارتن است.

انتهای پیام/ مهر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین