آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۸۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ساعت ۲۱:۵۳

دستگیری سارق سابقه دار طلاجات میلیاردی دراسفراین

فرمانده انتظامی اسفراین از دستگیری سارق سابقه دار طلاجات منزل به ارزش 2 میلیارد ریال در اسفراین خبر داد
دستگیری سارق سابقه دار طلاجات میلیاردی دراسفراین  ,

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري سپهر آیین ، سرهنگ "مجید یگانه پور " در تشریح این خبر اظهار داشت: در پي وقوع یک فقره سرقت منزل در یکی از مناطق شهرستان اسفراین در روز طبیعت موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران پليس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی ، بازبینی دوربین های مداربسته و بررسی چگونگی انجام سرقت موفق شدند فرد مظنون به سرقت را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در محل مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند. 

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین اشاره به اینکه متهم در بازجوئی های فنی پلیس به یک فقره سرقت منزل در روز طبیعت اعتراف کرد، یاد آور شد: متهم در بازجویی های انجام شده به سرقت طلاجات در منزل یک شهروند اسفراینی اعتراف و در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد. 

وی با بیان اینکه ارزش طلا و جواهرات کشف شده 2 میلیارد ریال بوده که تحویل مالباخته شد، خاطرنشان کرد: از مشارکت و همکاري خوب مردم با پليس قدرداني و از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليس 110 اعلام تا نسبت به دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین