آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۹۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ساعت ۱۸:۱۱

دستگیری مخلان نظم و امنیت تحت تعقیب در اسفراین

فرمانده انتظامي شهرستان اسفراین از شناسايي و دستگيري 4 مخل نظم و امنیت عمومی تحت تعقيب مقام قضايي در اين شهرستان خبرداد .
دستگیری مخلان نظم و امنیت تحت تعقيب در اسفراین    ,

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري سپهر آیین ، سرهنگ" مجید یگانه پور " در تشریح این خبر گفت: در پي دستور قضائی تعدادی از مخلان نظم و امنیت در سطح شهرستان که اقدام به تخریب اموال دولتی و تعرض به ماموران امنیتی نموده بودند ، شناسایی و دستگیری عاملان در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر وبا همکاری یگان امداد قرار گرفت. 
وي گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضائی و اشراف اطلاعاتی 4 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی را شناسائی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند . 
سرهنگ یگانه پور تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار 7گرم هروئین ، یک گرم تریاک و تعدادی تجهیزات ماهواره ای و چند دستگاه گوشی کشف و 2 دستگاه خودرو و 3 دستگاه موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ دلالت نمودند  
فرمانده انتظامي شهرستان اسفراین ضمن تقدیر از همکاری شهروندان با پلیس، تاكيد كرد؛ پليس و دستگاه قضائي مصمم هستند با كساني كه نظم و آرامش عمومي شهروندان را خدشه دار و باعث سلب آسایش مردم مي شوند برابر قانون به شدت برخورد کنند و در اين مسير از هيچ تلاش و كوششي دريغ نخواهد كرد .

انتهای پیام/ ح

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین