آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس دیدنی ها | کد خبر: ۲۸۴۰۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ساعت ۲۳:۷

حمایت نخبگان دینی و علمای شاخص اهل تسنن خراسان شمالی از آیت الله رئیسی+تصاویر

جمعی از نخبگان دینی و علمای شاخص اهل تسنن خراسان شمالی در دیداربا قاسم جعفری، معاون دانشگاه تقریب مذاهب کشور و رئیس ستاد مردمی آیت الله رئیسی در استان حمایت خود را از آیت الله رئیسی اعلام کردند.

به گزارش عصر اترک ، در این دیدار که بعد از نماز مغرب و عشا شب گذشته در بجنورد انجام شد، غفور آخوند بهمن، عالم دینی اهل تسنن بجنورد ضمن حمایت همه جانبه اهل سنت استان از کاندیداتوری آیت الله رئیسی؛ وی را کاندیدای اصلاح و موردتأیید بزرگان اهل تسنن استان خراسان شمالی دانست.

آخوند بهمن کارنامه درخشان آیت الله رئیسی در قوه قضاییه و ریشه کن کردن مفسدان اقتصادی از سوی رئیس دستگاه قضا را، تضمین اصلی برای ضمانت سالم بودن آیت الله رئیسی و انقلابی بودن عنوان کرد.

وی حمایت از آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را از شاخصه های بارز آیت الله رئیسی عنوان کرد و ضمن تأکید بر مشارکت حداکثری اهل سنت استان در انتخابات پیش رو، به نامه بزرگان اهل سنت خطاب به رهبری اشاره و اطلاعت از ولی امر مسلمین جهان را واجب شرعی دانسته و انتخابات ایران را سالم ترین انتخابات در جهان برشمرد.

قاسم جعفری، رئیس ستاد مردمی آیت الله رئیسی در استان نیز ضمن قدردانی از ارادت اهل سنت استان به آیت الله رئیسی، برقراری عدالت اجتماعی و رسیدگی به مستضعفان و ادامه برخورد با مفسدان اقتصادی را اهم برنامه های دولت انقلابی آیت الله دکتررئیسی عنوان و بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد.

 

 

 

 

 

 

 



انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین