آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۱۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ساعت ۲۰:۲۴

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نقاط آلوده و جرم خیز این شهرستان خبر داد
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اسفراین  ,

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري عصر اترک از اسفراین ، سرهنگ" مجید یگانه پور " با اعلام اين خبر، اظهار داشت: به منظور پاکسازي نقاط آلوده و مقابله با توزيع کنندگان موادمخدر طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خيز به مدت 24 ساعت دراین شهرستان با همکاری چند اکیپ از موادمخدر ،پاوا، آگاهی و پاسگاههای تابعه به مرحله اجرا گذاشته شد . 
وي افزود: در اجراي اين طرح ماموران با هماهنگي قضائي، در عملياتي ضربتي موفق به شناسایی و دستگیری 6 نفر متهم و خرده فروش موادمخدر شدند.  
سرهنگ یگانه پور با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان 366 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و 640 نخ سیگار قاچاق ،و تعدادی اقلام ممنوعه کشف شد ، تصریح کرد: ماموران در اجرای این طرح یک دستگاه خودرو که در روزهای اخیر سرقت شده بود را بصورت رها شده در سطح شهرستان کشف و به پارکینگ دلالت دادند. 
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران در ادامه بازرسی ها از دو واحد صنفی متخلف بازدید گردند ،خاطرنشان کرد : مقدار 760 عدد انواع قرص های قاچاق و غیرمجاز و مقادیری شربت متادون کشف گردید. 
فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد : هدف از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي مناطق آلوده، ايجاد امنيت پايدار و ايجاد آسايش و آرامش براي مردم است .


انتهای پیام/ح

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین