آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ساعت ۱۹:۶

پیام تشکررئیس ستاد نخبگان آیت الله رئیسی در خراسان شمالی از مشارکت مردم

رئیس ستاد نخبگان دولت جوان انقلابی آیت الله رئیسی در استان خراسان شمالی از مشارکت مردم در انتخابات و خلق حماسه ای دیگر در استان با صدور پیامی تقدیر کرد.
 پیام تشکررئیس ستاد نخبگان آیت الله رئیسی در خراسان شمالی از مشارکت مردم,

 به گزارش عصر اترک، در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم نجیب، فهیم و شریف، حماسه ساز، ولایت مدار و بافرهنگ خراسان شمالی

 با اهدای سلام و درود

حضور گسترده، باشکوه و عزتمندانه شما عزیزان‌ در خراسان شمالی در کنار ملت بزرگ ایران در این انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و حماسه بزرگ مردمی، پیوندی دوباره با نظام مقدس جمهوری اسلامی، اعلام وفاداری به انقلاب اسلامی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری را به نمایش گذاشت. شما مردم عزیز و وظیفه شناس با حضور حماسی و جهادی خود در پای صندوق های اخذ رای افتخار عظیم دیگری را برای عزت و سربلندی انقلاب شکوهمند اسلامی به ارمغان آوردید.

شما مردم قدرشناس و همیشه در صحنه بویژه جوانان عزیز با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای و خلق حماسه ای ماندگار ثابت کردید که به ارزش های انقلاب اسلامی، آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر و رهنمودهای حکیمانه و ارزشمند مقام عظمای ولایت پایبند بوده و این همت و تلاش جهادی نشان از عشق و علاقه به انقلاب اسلامی و وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بی شک این حضور غیرتمندانه و ارزشمند شما بزرگواران در سراسر استان خراسان شمالی در کنار ملت بزرگ ایران نماد همدلی، اتحاد، تعهد و اعتقاد قلبی به مکتب اسلام ناب محمدی(ص) و دفاع از ارزش های والای انقلاب اسلامی در جهت قدرشناسی از شهیدان گرانقدر، جانبازان عزیز، آزادگان صبور و سرافراز، رزمندگان دلاور و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بوده  که یاس و ناامیدی دشمنان را بهمراه داشته است.

این رخداد بزرگ سیاسی و شور و شعور ملی به جهانیان نشان داد که مردم عزیز  با تاسی‌ از خون پاک شهدا و حرکت در مسیر اهداف متعالی انقلاب اسلامی حماسه ای ماندگار را در دهه کرامت، ایام ولادت باسعادت حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام  ثبت کردند. 

بدینوسیله از کلیه بزرگواران، برادران و خواهران گرامی و بافرهنگ خراسان شمالی که در این انتخابات و حماسه بزرگ سیاسی مشارکت فعال داشته و بویژه از عزیزانی که به سید جلیل القدر حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی (رئیس جمهور محبوب و منتخب) رای داده اید، سپاسگزاری و قدردانی می نمائیم.

زحمات و تلاشهای ایثارگرانه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در مرکز استان و شهرستانها اعم از نیروهای مردمی، دستگاههای اجرایی، قضایی، نظارتی، امنیتی، انتظامی، صدا و سیما، خبرنگاران، اصحاب رسانه، مطبوعات، خبرگزاری ها، فعالان فضای مجازی و..‌ ستودنی است و به همه عزیزان گرانمایه خداقوت می گوییم.

امید که همواره در پناه الطاف الهی، گلهای سعادت و سلامت را ببوئید و ان شاءالله همیشه موفق و سربلند باشید.

 

          ‌  عباس کیفی بجستانی

رئیس ستاد نخبگان دولت جوان انقلابی حضرت آیت الله رئیسی در استان خراسان شمالی

      ‌‌        ۲۹ خردادماه ۱۴۰۰

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین