آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۳۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ساعت ۱۹:۳۵

دستگیری عامل قدرت‌نمایی در فضای مجازی

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری فردی که اقدام به قدرت‌نمایی با سلاح و انتشار تصاوير مجرمانه در فضای مجازی می‌کرد خبر داد .
دستگیری عامل قدرت‌نمایی در فضای مجازی    ,

سرهنگ "مجید یگانه پور" در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری سپهرآیین ، در تشریح این خبر اظهار داشت: به دنبال انتشار تصاویری از قدرت‌نمایی و انتشار تصاویر مجرمانه توسط فردی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی،مراتب شناسایی و دستگیری وی در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت. 
وی افزود: اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پلیس آغاز شد و پس از یکسری بررسی‌های فنی، مأموران موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در شهرستان اسفراین شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند. 
فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه در بازرسي از مخفيگاه متهم یک قبضه سلاح شکاری، 17 عدد فشنگ جنگي و تعدادی اقلام ممنوعه دیگر کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات مقدماتی هدفش از این اقدام مجرمانه را جلب‌توجه و خودنمایی اعلام کرد. 
سرهنگ یگانه پور در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: مقابله قاطعانه با اراذل‌ و اوباش و مخلان امنیت مردم از مطالبات شهروندان و مسئولان بوده و پلیس اجازه جولان دادن به این‌گونه افراد را نخواهد داد.

 

 

انتهای پیام/ح

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین