آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۴۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ساعت ۱۷:۲۳
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی:

۱۷۵هزار نیازمند خراسان شمالی به مناسبت عید غدیر اطعام شدند

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اطعام ۱۷۵ هزار نفر از نیازمندان استان به مناسبت عید غدیر خبر داد و گفت: این تعداد غذای گرم به همت مراکز نیکوکاری، آستان قدس رضوی و بنیاد احسان ستاد اجرایی امام (ره) تهیه‌شده است.
175هزار نیازمند خراسان شمالی به مناسبت عید غدیر اطعام شدند,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در آیین برگزاری ضیافت اطعام علوی ضمن تبریک عید غدیر و امامت حضرت علی(ع) گفت: این تعداد غذای گرم به همت مراکز نیکوکاری، آستان قدس رضوی و بنیاد احسان ستاد اجرایی امام (ره)   تهیه‌شده است.

وی میزان اعتبار هزینه شده برای پخت این تعداد غذا را یک میلیارد و 800 میلیون تومان عنوان کرد.

وی در ادامه به سایر برنامه‌های این نهاد به مناسبت عید غدیر اشاره و خاطرنشان کرد: به‌منظور زمینه‌سازی برای مشارکت خیران نیکوکار هم استانی در خصوص اطعام نیازمندان و مددجویان این نهاد، طرح اطعام علوی در قالب توزیع غذای گرم و سبدهای معیشتی میان خانواده‌های نیازمندان هم‌زمان با عید سعید غدیر خم در استان اجرا شد.

وی بابیان اینکه عید غدیر فرصت مناسبی برای همکاری در دستگیری از نیازمندان و پیاده‌سازی تفکر علوی در خصوص یتیمان و نیازمندان است، گفت:به مناسبت دهه امامت و ولایت 6 هزار و 200 سبد معیشتی شامل اقلام خوراکی به ارزش هر سبد ۳۰۰ هزار تومان نیز بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی همچنین از کمک به ۱۷۰۰ خانوار معزز سادات  به‌منظور تهیه سفره عید غدیر خبر داد و گفت: این موضوع برای کمک به تهیه سفره های عیدانه ویژه خانواده‌های سادات مددجو پیش‌بینی‌شده است.

وی تهیه ۱۴۴ کارت هدیه 500 هزار تومانی برای فرزندان یتیم و محسنین سادات با کمک خیرین و حامیان را از دیگر برنامه های انجام شده این عید بزرگ  عنوان کرد. 

 

انتهای پیام/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین