آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس دیدنی ها | کد خبر: ۲۸۴۵۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ساعت ۱۸:۴۶
گزارش تصویری

نمایشگاه دستاوردهای پلیس اسفراین

نمایشگاه دستاورد های پلیس در شهرستان اسفراین برپا شد.
نمایشگاه دستاوردهای پلیس اسفراین,

 سرهنگ "مجید یگانه پور" ،در گفتگو با خبرنگار عصر اترک از اسفراین با بیان اینکه در 6 ماهه گذشته تاکنون 194کیلو و125 گرم انواع مواد مخدر در شهرستان کشف شده است ،گفت: این کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 32 درصدی را داشته است. 
وی با بیان اینکه در طول این مدت 201 طرح عملیاتی در حوزه پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر را داشته ایم ،افزود: در این رابطه 192 نفر از عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر از جمله قاچاقچی ، خرده فروش و معتادین متجاهر دستگیر شده اند .  
سرهنگ یگانه پور با اشاره به اجراي طرح هاي مختلف انتظامي و اقدامات اطلاعاتی افزود: تشديد گشت هاي خودروي، طرح تشديد شناسايي فروشندگان وعرضه کنندگان موادمخدر و نیز همراهي خوب مردم از عمده ترين دلايل افزایش کشفیات موادمخدر در اين شهرستان بوده است. 
این مقام انتظامی افزود : در شش ماهه نخست سال جاری شاهد کاهش 50درصدی آمار جانباختگان فوتی برون شهری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بوده ایم که این خود نشان از تلاش همکاران پلیس راهور و تعامل مثبت شهروندان با آنان در راستای ارتقاء فرهنگ ترافیکی بوده است . 
وی با تبیین برخی از اقدامات پلیس این شهرستان در پیشگیری از وقوع سرقت های مختلف تصریح کرد: در بازه زمانی 6 ماهه سال جاری شاهد رشد 61 درصدی افزایش کشفیات سرقت های به وقوع پیوسته در سطح شهرستان هستیم .  
سرهنگ یگانه پور با بیان اینکه دستگیری مجرمان در حوزه‌های مختلف 11 درصد نسبت به زمان مشابه سال گذشته افزایش یافته است، تصریح کرد: طی شش ماه گذشته 288 سارق حرفه ای در اسفراین شناسایی و دستگیر شده اند که در این زمینه رشد 48 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته ایم. 
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین ضمن تشکر از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح های انتظامی افزود: مبارزه با موادمخدر يك موضوع اجتماعي است و بايد تمامي آحاد جامعه در اين راستا گام بردارند تا نتيجه مطلوب و مفيد گرفته شودو در این خصوص نقش رسانه ها بخصوص جراید بی بدیل و حائز اهمیت است .

در ادامه تصاویری از نمایشگاه دستاورد های پلیس در شهرستان اسفراین مشاهده می کنید .

 

انتهای پیام/ح

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین