آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۶۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ساعت ۳:۷
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام گفت:

تفکر بسیجی در خارج از مرزها شکل گرفته است

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام در اجتماع بسیجیان بجنورد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: امروز نوبت نمایش اقتدار بسیجیان به جهانیان می باشد؛ تفکر بسیجی در خارج از مرزها شکل گرفته و جبهه مقاومت نیز برای مقابله با رژیم صهیونیستی با تفکر بسیجی سازمان دهی شده است.
تفکر بسیجی در خارج از مرزها شکل گرفته است,خراسان شمالی+بجنورد+اسماعیل فرجی+بسیج+سپاه حضرت جوادالائمه+اقتدار بسیج

به گزارش پایگاه خبری بجنا، صبح امروز سردار اسماعیل فرجی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام در اجتماع بسیجیان بجنورد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: 42سال از فرمان مهم و تاریخی حضرت امام(ره) در تشکیل این ارتش انقلابی و مکتبی بسیج می گذرد و روز به روز برکات آن بر مسلمانان و جامعه ایران آشکار می شود.

وی افزود: پیام مقام معظم رهبری می فرمایند "اگر در کشور ی نوای دلنشین تفکر بسیجی تنین انداز شد، چشم طمع جهانخواران و استکبار از آن دور خواهد ماند." پس از تسخیر لانه جاسوسی، تهدیدات آمریکا بر علیه ایران آغاز شد که حضرت امام(ره) دستور تشکیل بسیج را دادند.

سردار فرجی اظهار داشت: ما در صحنه های مختلف درگیری با آمریکا و استکبار جهانی پیروز شدیم؛ در 8سال جنگ علیه ایران که آمریکایی ها بر ما تحمیل کردند، با حضور بسیج در صحنه، صدام و آمریکا شکست خوردند. همچنین در فتنه 88 با روحیه بسیجی آمریکا را شکست داده ایم در آسمان نیز پهباد RQ170 آمریکا را در خاک خود بر زمین نشاندیم.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام بیان داشت: در دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس با همان تفکر بسیجی پیروز شدیم؛ امروز هم در دریا از دزدی و غارت نفت ایران توسط آمریکا جلوگیری و آن را شکست دادیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: شما بسیجیان برای دوستداران انقلاب امید آفرین و مایه افتخار هستید و برای دشمنان و بدخواهان انقلاب ترس و دلهره ایجاد می کنید. 

وی در ادامه گفت: امروزه تفکر بسیجی در صحنه محرومیت زدایی نیز بروز پیدا کرده است؛ قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، قرارگاه شهید سلیمانی و بسیج سازندگی برای خدمتگذاریبه مردم تشکیل شده است.

سردار فرجی با اشاره به نقش آفرینی ۲۲ قشر بسیج در حوزه‌های مختلف، بیان داشت: بسیج در کنار دستگاه‌های اجرایی سعی دارد مشکلات مردم را از بین ببرد.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام گفت: امروز نوبت نمایش اقتدار بسیجیان به جهانیان می باشد؛ تفکر بسیجی در خارج از مرزها شکل گرفته و جبهه مقاومت نیز برای مقابله با رژیم صهیونیستی با تفکر بسیجی سازمان دهی شده است.

انتهای پیام/ عبدالله یزدانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین