آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۴۷۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ساعت ۱۸:۳۳
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی خبر داد:

ثبت نام ۵۰۰ زن سرپرست خانوار در طرح ملی مسکن خراسان شمالی/ انعقاد تفاهم نامه تسهیل خانه دار شدن زنان سرپرست خانوار

ملیحه یغمایی با اشاره به اینکه با هدف تسهیل در خانه دار شدن زنان سرپرست خانوار خراسان شمالی تفاهم نامه ای بین دستگاه های متولی منعقد شده است، گفت: تاکنون پالایش 500 زن سرپرست خانوار برای احصا مشخصاتشان در دست اقدام قرار گرفته است.
ثبت نام 500 زن سرپرست خانوار در طرح ملی مسکن خراسان شمالی/ انعقاد تفاهم نامه تسهیل خانه دار شدن زنان سرپرست خانوار,

ملیحه یغمایی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: تفاهم نامه ای در راستای حمایت از زنان سرپرست خانوار استان خراسان شمالی جهت کمک به تامین مسکن آنها بین متولیان این امر، از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، اتاق تعاون، بهزیستی، مسکن و شهرسازی منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه دستورالعمل های ابلاغ شده به آنها به صورت کامل بررسی شده است، گفت: تلاش ها برای تسریع در روند ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار ادامه دارد.

یغمایی با اشاره به اینکه تامین دو هزار و 900 مسکن در طرح اقدام ملی برعهده اتاق تعاون است، گفت: این تعداد مسکن تعلق به کارگران و زنان سرپرست خانوار دارد که تاکنون 500 زن سرپرست خانوار در این لیست ثبت شدند.

این مقام مسئول گفت: در حال حاضر تمامی دستگاه های متولی این امر، در حال جمع آوری اطلاعات پایه ای، قطعی و درست هستند تا بتوانیم تصمیم درستی را بگیریم و مراحل رسیدن این افراد به مسکن را تسهیل کنیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی با اشاره به اینکه تعدادی از این زنان که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، خدمات را دریافت می کنند، گفت: بعد از پالایش، وضعیت تمامی این زنان سرپرست خانوار که متقاضی خانه دار شدن هستند، تعیین تکلیف خواهد شد.

وی یادآور شد: همچنین درنظر داریم تسهیلاتی در راستای خانه دار شدن  زنان سرپرست خانواری که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند، در نظر بگیریم.

یغمایی بیان داشت: طی پییگری ها و جلسات برگزار شده، اتاق تعاون و مسکن و شهرسازی تعهد کرده اند که برای حمایت از این مجموعه، بتوانند شرایط را به گونه ای مقرر کنند که تسهیلات با نرخ پایین تر، تنفس و مدت زمان بیشتری اختصاص دهند.

انتهای پیام./ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین