آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۰۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ساعت ۱۸:۲

کشف ۳۳ تن ضایعات آهن مجتمع صنعتی اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف 33 تن ضایعات آهن اراضی مجتمع صنعتی به ارزش بیش از 3 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد
کشف 33 تن ضایعات آهن مجتمع صنعتی اسفراین ,

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصر اترک ، سرهنگ "مجید یگانه پور" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در راستای طرح عملیاتی برخورد با برداشت کنندگان غیر مجاز ضایعات دپو شده در اراضی مجتمع صنعتی ،ماموران پاسگاه سارمران موفق به شناسائی محل دپو غیر مجاز مقدار قابل توجهی از ضایعات آهن مجتمع صنعتی در سطح حوزه استحفاظی شدند.


این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران با هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از محل مورد نظر مقدار 33 تن سرباره های آهن کشف و ضبط شد.


وی با بیان اینکه ماموران در این رابطه یک نفر متهم را شناسائی که با توجه به عدم حضور متهم در شهرستان پرونده ای در این زمینه تشکیل و به مراجع قضائی ارسال گردید، خاطرنشان کرد: در این راستا اموال مکشوفه تحویل نماینده مجتمع صنعتی شهرستان گردید. 


فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش این مقدار ضایعات آهن بیش از 3 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ضایعات دپو شده در اراضی متعلق به مجتمع صنعتی شهرستان می باشد هرگونه ورود و برداشت های غیر مجاز به منزله سرقت تلقی شده و متخلفین به مراجع قضائی معرفی می گردندو از شهروندان عزیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/ حسن آبادی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین