آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ساعت ۱۸:۱۰

جمع آوری یک هزار قلم محصولات مخرب فرهنگی در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از اجرای طرح جمع آوری اقلام ضد فرهنگی و کشف یک هزار قلم محصولات مخرب فرهنگی خبر داد.
جمع آوری یک هزار قلم محصولات مخرب فرهنگی در اسفراین ,

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري عصر اترک ، سرهنگ "مجید یگانه پور" در تشریح اين خبر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و ساماندهي صنوف عرضه‌کننده محصولات فرهنگي باهدف مقابله با تهیه و توزیع اقلام مخرب فرهنگی در سطح شهرستان اسفراین اجرا شد.


وی بابیان اینکه مأموران پلیس اطلاعات و امنيت عمومی شهرستان در اجرای این طرح بازديد از اصناف عرضه‌کننده محصولات فرهنگي را در دستور کار خود قراردادند افزود: در این راستا از یک فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی متخلف نزديك به یک هزار قلم انواع محصولات غیرفرهنگی كشف و ضبط شد.


اين مقام انتظامي خاطرنشان كرد: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی سرکشی از واحدهای صنفی خدمات رایانه‌ای، مراکز عمده عرضه و فروش فیلم و بازی‌های رایانه‌ای و فروشگاه‌های توزیع و پخش CD،DVD ، همچنان از سوي پليس امنيت در شهرستان با قاطعيت ادامه خواهد يافت.


فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در پايان با قدرداني از همکاري خوب مردم با پليس در انجام مأموریت‌ها خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهاي صنفي، مراتب را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/ حسن آبادی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین