آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۰۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ساعت ۴:۳۶
با حضور نماینده ولی فقیه در مرکز اطلاعات تلفنی ۱۱۸ ؛

مراسم تکریم جایگاه زن در مخابرات خراسان شمالی برگزار شد

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن، با حضور در مرکز اطلاعات تلفنی 118 مخابرات منطقه از بانوان این مجموعه به عنوان مدافعین ارتباطات، تقدیر و تجلیل به عمل آورد.
مراسم تکریم جایگاه زن در مخابرات خراسان شمالی برگزار شد   ,خراسان شمالی+بجنورد+حجت الاسلام نوری+تکریم+زن+مخابرات

‌به گزارش پایگاه خبری بجنا، حجت الاسلام نوری نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی در بازدید از مرکز تلفن 118 این مجموعه گفت: تلاش  کارکنان مخابرات منطقه که همچون مدافعین سلامت به صورت شبانه روزی و در شرایط مختلف به ویژه در دوران کرونا به بهترین شکل به خدمت رسانی مردم پرداختند، قابل تقدیر است.

وی همچنین در جمع بانوان شاغل و بازنشسته مخابرات استان،ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و روز بزرگداشت مقام زن، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) الگوی تمام عیار برای تمامی بانوان جهان است و در تمام حوزه ها از جمله عرفان ، بصیرت ، معرفت و شجاعت، باید ایشان را الگو قرار داد.

حجت الاسلام نوری در ادامه با  اشاره به فضائل اخلاقی و جایگاه والای حضرت زهرا(س) و مقام زن در دین مبین اسلام، از پشتکار تمامی کارکنان مخابرات بویژه سعه صدر پاسخگویان 118 قدردانی کرد و بیان داشت: مخابرات منطقه خراسان شمالی مجموعه ای بزرگ و پر تلاش است که با حضور جمع کثیری از بانوان شاغل و با توجه به  خصوصیات اخلاقی بارز بانوان از جمله صبر و حوصله ،دقت و تمرکز بالا،  امکان ارائه  خدمات مخابراتی  با کیفیت بهتر به مشترکین را فراهم نموده است.

علیرضا هاشمی مدیر مخابرات منطقه ضمن ارائه گزارش از عملکرد حوزه های مخابرات استان که توسط بانوان اداره می شود، گفت: وجود بانوان کارمند، موجب نظم همراه با متانت در ارائه خدمات مخابراتی در مجموعه مخابرات منطقه می باشد.

در حاشیه این مراسم با اهداء هدایایی به رسم یادبود ضمن تجلیل از دو بانوی همکار فرزند شهید، از بانوان شاغل و پیشکسوت مخابرات منطقه خراسان شمالی در حوزه های مختلف ،تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام/ عبدالله یزدانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین