آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۵۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ساعت ۱۸:۲۶

پیام تبریک فرماندار شهرستان اسفراین به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

مسلم نوری فرماندار شهرستان اسفراین به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریکی را صادر کرد .
 پیام تبریک فرماندار شهرستان اسفراین به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی,

به گزارش  پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین ؛  متن پیام فرماندار  به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروزه در عصر حاضر اگرچه نگوییم ارتباطات اولین عنصر و اساسی ترین اصل مورد نیاز بشر است، اما به جرأت می توان گفت یکی از بنیادی ترین دانش ها و مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی و شالوده و زیربنای سایرعلوم قرن حاضر است.

روابط عمومی نیز علم ارتباطات، هنر و علم اجتماعی است که درون و برون دستگاه را به هم پیوند می دهد و مشاور امین مدیر و کلیه کارکنان دستگاه است و نقش ارزنده ای در شناخت و هدایت افکار عمومی به سمت اهداف موردنظر سازمان دارد.

ضمن تبریک 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی و آغاز این هفته به دست اندرکاران این حوزه، امید است روابط عمومی های شهرستان اسفراین نیز همواره با اطلاع رسانی خدمات انجام شده، ارتباط دو سویه و تعاملی با اصحاب رسانه، سنجش و جلب افکار عمومی، کسب تفاهم متقابل، قائل شدن جایگاهی ویژه برای مردم  وخواسته ها ونظرهای آنان، مخاطب محوری و پاسخگویی درترویج اخلاق حرفه ای اطلاع رسانی وارتقای فرهنگ مهارت آموزی موید وپیروز باشند.

انتهای پیام/حسن آبادی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین