آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۵۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ساعت ۱۹:۴
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین:

دو انبار کالای اساسی احتکار شده در اسفراین پلمپ شد

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از پلمپ 2 انبار کالای اساسی درطرح پایش و کنترل بازار و جلوگیری از قاچاق و احتکار کالا در این شهرستان خبر داد.
 دو انبار کالای اساسی احتکار شده در اسفراین پلمپ شد,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک در اسفراین ؛ سرهنگ "محمد روهنا" با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح پایش و کنترل بازار و جلوگیری از قاچاق و احتکار کالا و کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی با هویت معلوم اقدام به نگهداری و احتکار مقدار قابل توجهی کالاهای اساسی احتکار شده در 2 انبار غیر مجاز کرده اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران این فرماندهی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند محل مورد نظر را شناسایی کنند، افزود: در بازرسی از این انبار مقدار 4 تن و 860 کیلوگرم برنج هندی، 1300 بسته ماکارانی ،400 کیلوگرم قند تنظیم بازار و 12 هزار و 288 عدد انواع پودر شوینده احتکار شده کشف و ضبط شد.

سرهنگ روهنا تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای احتکاری کشف شده بیش از 4 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه انبار ها پلمپ متصدیان به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس با جدیت با افرادی که در جامعه و بازار اخلال ایجاد کنند برخورد خواهد کرد. 
 
انتهای پیام /حسن آبادی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین