آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۵۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ساعت ۱۸:۴۴

پیام تبریک فرمانده ناحیه اسفراین به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسفراین به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر پیام تبریک صادر نمود.
پیام تبریک فرمانده ناحیه اسفراین به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسفراین به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر پیام تبریک صادر نمود.

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین ؛ در متن این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم               
سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت المقدس، نمادی غرورانگیز و به یادماندنی از مقاومت، ایثار و پیروزی ملت همیشه در صحنه ایران در دفاع از مرز و بوم و کیان ایران اسلامی است.

سوم خردادماه سال ۶۱ یکی از مهمترین نقاط عطف تاریخ جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس است که توانست بزرگترین حادثه تاریخ معاصر کشور را رقم بزند و صدام و رژیم بعثی عراق را که از سوی ابرقدرتهای جهان حمایت می شد از پای در آورد و خرمشهر، شهر خون آزاد گردد.

تلاش شهیدانی همچون جهان آرا برای حفظ ذره ذره ی خاک کشور و دفاع از مردان، زنان و کودکانی که آینده ی خود را بدون نام ایران تصور نمی کردند، زمینه ساز حماسه ای شد و امام امت با تعبیری نیکو فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد».
آزادی خرمشهر همان قدر که برای ما استراتژیک و افق آفرین بود برای دشمن خوار کننده و تضعیف کننده بود.
سوم خرداد بواقع نشانگر تلألو ایمان در عالی ترین سطح بندگی خداوند و پیروی از رهبری دور اندیش است که رزمندگان و شهدا آن را به منصه ظهور رساندند.     

آزادی خرمشهر نمادی از وحدت و همبستگی ملی و حضور شجاعانه مردم در عرصه های دفاع از تمامیت ارضی کشور بود. بی شک باورها و نگرشهای اصیل دفاع از حریم ارزشهای ناب این انقلاب را می توان تا ابد برای تمامی آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان تفسیر کرد.
امروز اگرچه ابزارهای دشمنی و مخالفت با ملت ایران تغییر یافته اما جمهوری اسلامی ایران به تمامی مخالفانش ثابت کرده که در راه پیشرفت، توسعه و حفظ ارزش های متعالی خود هر لحظه آماده ی ایثار، ازخودگذشتگی و خلق حماسه ای با رنگ و بوی سوم خرداد است.          
اینجانب ضمن تبریک و شادباش این روز فرخنده و سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر به خانواده های معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان دوران دفاع مقدس و ملت فهیم و مقتدر ایران اسلامی و به ویژه مردم همیشه در صحنه شهرستان اسفراین، برای همگان توفیق روز افزون و عزت و سربلندی مسئلت دارم.  

و آخر دعوانا أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعالَمِين

سرهنگ پاسدار سعید وطن دوست
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسفراین  

انتهای پیام/حسن آبادی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین