آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۷۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ساعت ۱۹:۱۲

اجرای طرح نظارت بر کافه ها و سفره خانه های سنتی در اسفراین آغاز شد

فرمانده انتظامی اسفراین از اجرای طرح نظارت بر کافه ها و سفره خانه های سنتی و جمع آوری 49 جام قلیان از سفره خانه ها، قهوه خانه ها و کافه های سطح شهرستان خبر داد.
اجرای طرح نظارت بر کافه ها و سفره خانه های سنتی در اسفراین آغاز شد,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک از اسفراین؛ سرهنگ محمد روهنا در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته طرح مشترك نظارت بر سفره خانه ها، قهوه خانه ها و کافی شاپ ها در سطح شهرستان، با حضور ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و بازرسان دانشکده علوم پزشکی، اتاق اصناف، به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی در ادامه افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در این طرح نظارتی، از 14 واحد صنفي بازديد و تعداد49 جام قلیان از سطح سفره خانه ها، قهوه خانه ها و کافه ها جمع آوری و به صاحبان این واحدهای صنفی اخطار و از آنان تعهد کتبی اخذ شد .

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه همواره اجراي طرح هاي امنيت اجتماعي و اخلاقي در صنوف به منظور برخورد با صنوف متخلف و ايجاد فضايي امن براي شهروندان در دستور کار پلیس قرار دارد ، خاطرنشان کرد : شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهاي صنفي، مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.


انتهای پیام/رضازاده 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین