آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۸۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ساعت ۵:۱۲
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خبر داد:

نظارت و کنترل ۵۹۶ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در استان / شناسایی ۸۰ مورد تخلف

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از نظارت و کنترل ۵۹۶ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در استان طی ۴ ماه نخست امسال خبر داد.
   نظارت و کنترل ۵۹۶ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در استان / شناسایی ۸۰ مورد تخلف,

جعفر شهامت در گفتگو با خبرنگار عصراترک گفت: کنترل و نظارت تردد ناوگان حمل و نقل عمومی در قالب ۱۰۷ گشت انجام شد که از این تعداد ۵۳ گشت در بخش حمل کالا و ۵۴ گشت در بخش جابجایی مسافر بوده است.

 وی با اشاره به نظارت و کنترل ۴۱۱ دستگاه ناوگان باری و ۱۸۵ ناوگان مسافری افزود: در این مدت ۸۰ مورد تخلف شناسایی و به کمیسیون ماده ۱۱ ،۱۲ و ۱۴ استانی ارجاع داده شد تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل‌ها رای لازم صادر شود. 

 وی اظهارکرد: ارتقای ایمنی و کاهش حوادث رانندگی، رعایت ضوابط و مقررات، رسیدگی به شکایات و ارائه خدمات بهتر از جمله اهداف کنترل و نظارت ناوگان حمل و نقل عمومی است.

 وی ادامه داد: اسناد مثبته (محموله، راننده و ناوگان)، رعایت اصول بار و ظرفیت مسافر، تجهیزات ایمنی، جعبه کمک های اولیه و کپسول آتش نشانی از جمله مواردی است که در کنترل و نظارت ناوگان حمل و نقل عمومی بررسی می شود.

انتهای پیام/ زینب پاکمنظر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین