آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۸۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ساعت ۲۱:۵
مدیرکل استاندارد خراسان شمالی خبرداد:

شناسایی ۱۱۷ فرآورده کالای بدون علامت استاندارد در خراسان شمالی

فهیمه مهمان نواز گفت : در راستای بازرسی از صنوف از ابتدای امسال تا کنون، تعداد ۱۱۷ فرآورده بدون علامت استاندارد، فاقد کد ده رقمی شناسایی، توقیف و جمع آوری شده اند.
شناسایی ۱۱۷ فرآورده کالای بدون علامت استاندارد در خراسان شمالی,خراسان شمالی+بجنورد+استاندارد+فهیمه مهمان نواز

به گزارش گروه دریافت خبر  عصراترک، مدیرکل استاندارد خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال  بیش از ۱۳۰۰ مورد بازرسی و نمونه برداری از مراکز توزیع و عرضه کالا در راستای اجرای طرح طاها، انجام شده است.

مهمان نواز با تاکید  بر صیانت از حقوق شهروندی و احقاق حقوق مصرف کنندگان، افزود: کلیه محصولات تولید داخل مشمول رعایت استاندارد اجباری، ملزم به درج کد ده رقمی منحصر به فرد در زیر نشان استاندارد روی بسته‌بندی کالا هستند که با ارسال این کد به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷، اطلاعاتی شامل نام واحد تولیدی، نام محصول، وضعیت پروانه کاربرد علامت استاندارد و تاریخ انقضای آن به مصرف‌کنندگان اعلام شود.

او  گفت: کالا‌های بدون علامت استانداردکشف شده شامل فرآورده‌های فیلتر هوا، ضد یخ، زعفران،  مایع سفید کننده، پمپ کولر، لوله‌های هادی برق، دستمال کاغذی  و.  است.

انتهای پیام/ یزدانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین