آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ساعت ۲۲:۵۶

کشف حدود ۱۲ کیلو گرم موادمخدر سنتی در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف 11 کیلو و 600گرم مواد مخدر سنتی ازنوع تریاک و دستگیری 2 سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد .
کشف حدود 12 کیلو گرم موادمخدر سنتی در اسفراین  ,


به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین؛  سرهنگ محمد روهنا با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی اقدام به خرید و فروش مواد مخدر در سطح وسیعی در سطح شهرستان می نماید موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مواد مخدر قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی ، فنی و پلیسی موفق به شناسائی متهمان شدند، افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار 11 کیلو و 600 گرم موادمخدر از نوع تریاک، یک دستگاه کارت خوان و ترازوی دیجیتال کشف و ضبط نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین بابیان اینکه در این خصوص 2 سوداگر مرگ دستگیر که بعد از انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: پلیس به هیچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ و افرادی که سلامت جامعه را به خطر می اندازند نمی دهد از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند. 


انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین